If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- Very bad communication with customers , uneducated employees - I got price for car insurance yearly price and monthly price but at the end i paid each month more then stood in the contract if i asked them why then they changed that but still paid more then i should have paid! - I needed to remind them 3 times that has been something wrong with paying or they have forgotten something -unbelievable !!! - I chatted with IFs employee and told him that i didn't drive over 12 000 km that i had cover on my car, i just drived until 8000km per year and i wanted to know if i got money back, he told me yes i will get money back but still nothing happens. THIS COMPANY IS A JOKE!
Jeg har vært trofast kunde i 18år, de har rask kundeservice og jeg har hadd lite problemer med de, men vet det finnes like bra bare billigere selskap der ute.
Har tydligvis betalt på FLERE forsikringer til IF som viser seg å ikke være gyldige. Hører jeg noe fra dem? Nei...folkens.. styr unna. Min erfaring er at de ikke har nåkk kompetanse til å vite hva de driver med. De ordner heller ikke opp etter seg. Kundebehandling er oppskrytt.....
Er kun opptatt av å selge mest mulig, lite seriøs veiledning og lite kompetanse. Sinnsykt dyr på personforsikringer. Ekstremt pågående ved salg, ellers lite hjelpsom.
Ingen bemerkning, men kan virke dyr. Ønsker tilbud/sammenligning fra flere selskaper.
Jeg fikk dårlig kundebehandling sist (fra Christiansand Ass.) har alltid blitt godt behandlet tidligere.. De er blitt for dyre..
Vi måtte vente 24 timer for avklaring etter viftereim røk i utlandet. Vi fikk heller ikke overnatting første natt og måtte ligge i bilen på parkeringsplass til verkstedet. Snakket med tre kundebehandlere som alle ga ulike svar.