If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har den siste tiden måttet kontakte kundeservice 2 ganger for å forstå fakturaene deres. Møtt med arroganse fra kundebehandler begge gangene. Kanskje årsaken er at de ikke selv forstår fakturaene, og føler at vi plager dem ved å be om forklaring?? Dårligere kundebehandling er det lenge siden jeg har opplevd
Raske oppgjør og fin oppfølging. Serviceinnstilte saksbehandler.v
Enormt lang behandlingstid. Sørg for at alt er skriftlig.
Dyr forsikring. Når du trengte hjelp å få ting ordnet etter stormskader tok dæ flere måneder før dæ blei gjort noe.
Fikk vannskade i huse. Skadene var så store at huse var ubeboelig i 4 månder. if var ikke villig å finne oss en plass bo. men kunne dekke opp til 10.000kr i månden vis vi fant en plass å bo. vi fant ikke en plass bo, dette ble vanskelig for mæ å min datter. jeg bodde 14 dager i bilen min og i huse i helgene. opphold meg på det ene soverom som ikke var berørt av skadene men det var så mye støv og støy av tørkemakiner det var rein helvet å vere der. Dette er liten del av denne historien. dette er første gang jeg hadd noe skadde på hus. for en opplevelse så mye rot å sure folk. If aldri mer
Dårlig kundebehandling og ikke villig til å gi råd.
Fikk brann I det elektriske på bilen. Fikk inntrykk at når jeg slokket den for og begrense skaden. Da dekker de ikke skaden. Må vist brenne helt ned. Forstå det den som kan..