If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen tror jeg er grei. Det jeg synes er dumt er at jeg hele tiden må følge med på at det blir betalt inn riktig beløp. I år f.eks har jeg blitt trukket ca 3500kr for mye. Dette ble selvfølgelig ordnet opp i når jeg ringte å snakket med dem, men dette skulle vært unødvendig i mine øyne.
Veldig god service og personlig kundekontakt er veldig bra. Det negative er pris, IF er dyrt men det kan hende det lønner seg. Veldig fornøyd kunde.
Ikke noe bra, dårlig kommunikasjon da jeg kjørte kolliderte med en lite reinflokk. If dama var veldig streng og 2x jeg ringte var det strengt å prate om uhellet. Veldig dårlig forståelse med damene som svarte ifjor mars måned. Jeg er ikke tilfreds med service med if forsikring. Veldig frekke de damene som satt i tlfservice.
Har bare positive opplevelser med If. 😀 Har alle mine forsikringer her, rask, hyggelig og tilfredsstillende, går aldri mere enn 3 dager før oppgjør kommer og super koselige kundebehandlere🌟🌟🌟🌟🌟
Dårlig service og oppfølging. Prøver å slippe unna ansvar.
Ingenting er dårlig, har møtt velvilje over hele fjøla ang. god service
Arrogant og lite hjelp når jeg fikk skade. Har vært kunde i mange år og for første gang meldte jeg inn skade.