If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere stiller opp med raskt oppgjør nå det er nødvendig. Men jeg har heldigvis sjelden hatt behov for det.
Har vært fornøyd med tidligere skadeoppgjør, har for lang tid tilbake handlet om husbrann.
Alt er bra, raskt oppgjør, hyggelige folk, fantastisk veteranbilforsikring.
God kundebehandling, seriøse. Svarer raskt på henvendelse enten det gjelder skade, priser på ny forsikring eller annet.
Hadde en vannskade og synes det var svært vanskelig å få raske svar. Hendte også at IF sin representant i Alta ikke svarte i det hele tatt.
Når jeg endelig trengte litt hjelp så stilte de så mange krav at jeg gav rett å slett opp til slutt. Og det var kun snakk om 4000kr. Når jeg betaler så mye som jeg gjør og har innboforsikring, reiseforsikring, 2x barneforsikringer og bilforsikring så mener jeg at de skulle vært mer imøtekommende. Jeg kommer nok til å bytte til et annet selskap!
Saksbehandler viste liten vilje til å sette seg inn i saken og se hva som egentlig skjedde da ulykken inntraff. Ga derfor skyld til feil part på feil grunnlag. Saken gått gjennom av både sjåførskolelærer, kjøressensor, UP og advokat. Alle enige om skyldspørsmålet, men If's saksbehandler velger å høre på den andre parten pga. at han er en eldre kjøreskolelærer og har langt kundeforhold i samme selskap. Uviktig om han da ikke ser en ung motorsyklist og faktisk kjører han ned inne i rundkjøringen. Problemet er faktisk at denne kjøreskolelæreren ikke så motorsyklisten.