If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hva er greia med dere egentlig? Jeg har hatt barneforsikring i mange år siden min datter var født. Starta vel på 200kr. Har merka at prisen bare øker og øker hver eneste måned. Hva i alle dager er grunnen til det egentlig? Hva skjedde med månedspris og årspris??? Trodde ikke en forsikring var som et lån med renter, men det føles jo slik?? 400kr er denne månedens regning, på ett barn på 6 år! Ingen purring eller noe, alt er i rute som alltid! Men hvorfor skal prisen doble seg? Er det virkelig sånn at når ungen blir eldre så skal det være dyrere å betale i måneden? Eller skal det bare øke og øke og øke i det uendelige? Helt til vi er oppe i 1000kr kanskje?! Jeg har ingen skadesaker. Så skal jeg betale enda mer som om ikke det er nok! Utnytting av kunder er vel det beste svaret jeg kan gi. For det er ikke bare bare å bytte barneforsikring. Det er en giga prosess og man kan aldri vite om man får forsikring i det hele tatt på et eldre barn. Jeg har jo en yngre bror her som ikke fikk forsikring i det hele tatt pga han hadde en tøffere start på livet enn sin søster. Så du kan tenke deg hvordan min samvittighet er som betaler i dyre dommer for at storesøster skal være forsikret, mens lillebror som er frisk og rask ikke skal ha noen forsikring. Han vil aldri få noen som helst trygghet i det hele tatt hvis han skulle vært uheldig i fremtiden. Bare fordi det var komplikasjoner ved fødselen. Takk for at dere får alle til å føle seg som verdens verste foreldre til barn som ikke får noe som helst trygghet. Det er kun en forsikring som gjelder om de dør, ja det er liksom helt greit?? Men forsikring på de som lever og om det skjer noe med et menneske som er fortsatt i live er lissom bare å drite i. Nei de kan bare ha det forferdelig, for de var ikke friske nok som nyfødte. De er lissom dømt før de i det hele tatt har tatt sine første skritt. Kunder gjennom flere år uten skadesaker blir straffet med høyere og høyere avdrag i måneden. Men det er vel typisk. For trofaste kunder er så lette å utnytte. Sleipe folk. Burde heller fått fordeler!
Mistet alt jeg hadde i en flom, ble oppringt av en kvitrende glad dame som skulle ordne alt, no problem, ble overlatt til skadefirmaet Ocab, som underslår verdien på tingene mine, mister og roter bort tingene mine, og dro på ferie, ga meg kjapt en "rund sum fordi det var den enkleste", ikke setter opp summen selv om den var for lav, og selv om flere ødelagte ting kommer frem, If svarer ikke på flere mailer over flere uker, har holdt på i over 3 mnd, saksbehandler har sykemeldt seg, og de har tydeligvis ikke noe system der noen andre tar over da. "Du får snart svar av en av våre dyktige medarbeidere", "Rolig. vi hjelper deg", står på sidene deres, jeg spyr. De har ekstremt distansert forhold til folks ulykke. Håper de koser seg der de sitter sykemeldt og får betaling, og tror folk som venter på erstatning ordner seg selv på magisk vis. Jeg har gått med tre plagg og ett par sko hele sommeren uansett vær. Norges dyreste forsikring,. Hold dere langt unna.
Vært meget fornøyd, bra kundeservice! Eneste grunn til at jeg byttet var et rimeligere tilbud fra konkurrent.
Prisene har blitt alt for høye. Skjekket mine forsikringer med andre selskaper. Å her er det mye å spare på å bytte til et annet selskap.
Veldig darling erfaring 2 ganger de sluted sak for behandlig. Og na jeg trenger hjelp igjen de britet mitt avtalen uten noe varsel , men penger de liker godt !
Nei, hva skal man si… -Kundeservice er utmerket, god kontroll på konkurrentens priser og forsikringsbetingelser. -Føler at de er en seriøs aktør i forsikringsmarkedet. Negativt… Ikke lett å presse/forhandle ned prisene de har gitt deg, om du ikke har og kan legge frem bedre tilbud fra andre aktører.
God service og alltid raskt tilgjengelig. Alltid rask å svare