If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får greie priser, men faktura er helt umulig å forstå blir aldri det du blir enig selv etter 6 måneder du har vært kunde den blir ikke det samme som du avtaler.
Følte med ikke ivaretatt. Unngikk å forholde seg til retningslinjer som kunne være til min fordel.
Bra service og oppfølging ved skade. Hyggelig kundemottak.
Det gikk ikke an å skrive inn org nr der hvor personnummer skulle skrives. Jeg skal ikke forsikre bil på meg selv fordi jeg har ikke bonus så den skal forsikres på organisasjonen:
Hadde problem med kapilært oppsug av fukt, dette dekte ikke forsikringen og jeg fikk dermed ikke dekning.
Opprettet kundeforhold i IF og oppga korrekte opplysninger, men IF påførte feil i forsikringsbevis. Jeg ga beskjed om det, og da endret IF dette, men til feil igjen, pluss påførte ennå mer feil og økte dermed polise prisen. Påsto også at de hadde innhentet opplysningene fra eiendoms registeret. Flere andre forsikringselskapet uthentet korrekte opplysninger på samme tidspunkt og fra samme register etter min forespørsel, som samsvarte med det jeg hadde oppgitt. IF ville ikke skriftlig bekrefte at de hadde påført opplysningene selv. Jeg som forsikrinskunde er ansvarlig for opplysninger stemmer! Jeg følte meg og uglesett og ekkel, da IF påsto at mine opplysninger var feil. Heldigvis hadde jeg ingen skader og skifter selskap fortest. Jeg skiftet selvsagt selskap, men betalte for mye til IF i oppsigelsestiden Og nå ringer en fra IF og vil ha meg som kunde igjen, og da klarer forsikrings agent å si at byggeår ikke betyr noe hos dem mtp. superforsikring og mumler om godt vedlikehold osv. også at det på den tiden var feil med opplysninger fra eiendomsregisteret mtp husets størrelse. Det virker på meg som IF forsøker å lyve seg bort fra realitetene flere ganger her.
Dyrt. Avtalen ble satt opp av bilselger med forsikringsselskapet og det er åpenbart at de da har valgt høy pris som utgangspunkt.