If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Topp service, god bistand ved behov. Men etter mange pr som kunde er prisen på våre forsikringer steget uforholdsmessig mye i forhold til nye avtaler med andre selskaper.
Ringte dem vedrørende en pågående sak, tid for og bli ringt opp igjen 47 minutter. Når dem først ringer kan ikke vedkommende svare på det jeg lurer på, blir lovet og bli oppringt av en inspektør ila. kort tid men hører ingenting. Ringer påfølgende dag for og purre, på nytt blir jeg lovet og bli ringt opp med beskjed om og holde meg i nærheten av telefonen. Hører heller ikke denne eller den påfølgende dagen noe. Først 4 virkedager senere ringer en inspektør meg, han fremstår for øvrig som diffus, lite forståelsesfull og rett og slett frekk i svarene sine. Kan for øvrig nevne at om du velger eller har IF er det en stor sjanse for at du må være mellomann og styre alt selv. Erfaringer fra tidligere selskap er at dette blir gjort for deg, ville tro dette var tilfellet i IF også da man betaler premium for tjenesten. Det du dog får er et selskap som har en kommunikasjonsflyt som er skremmende, du får rett og slett ikke tak i dem når du trenger det. Styr unna!
Aldri noen problemer med IF. Har alltid fått god hjelp og oppfølging.
31/7 -23 skadet et belbergingsfirma min bobil etter transport på grunn av eksplodert dekk. IF forsikring er forsikringsselskap til belbergingsselskap . Mitt selskap Gjensidige purrer flere ganger mot IF, men de svarer ikke mitt selskap heller. Utrolig !
Veldig bra, skulle ønske mann kunne få litt billigere pris da
Når man betaler rundt 40 000 i året for alle forsikringene så forventer i hvertfall jeg at man får kontakt med IF på annen måte enn å sende inn en skademelding. De lover å ringe tilbake det skjer ikke. Sitter å venter i 42 min for å snakke med saksbehandler hvor de lovet at ventetiden var 25 min uten å få kontakt. Håpløst spør du meg. Vi har hatt en liten skade og jeg tør ikke tenke på om skaden hadde vært katastofal...
ble oppringt av en saksbehandler som var fullstendig innstilt på å være vrang, falsk og seriøst innstilt på å finne alle mulige måter å ikke hjelpe på! Jeg opplevde en seriøs traumatisk opplevelse og hadde behov for Psykologisk krisehjelp og gikk deretter til en psykolog. Psykologen min mente jeg hadde rett til krisehjelp via forsikring noe jeg ikke hadde tenkt på. Det viser seg det att IF har sitt eget nettverk med psykologer og ikke dekker noe utenom dette nettverket sitt og siden jeg da hadde gått til en Psykolog i forkant så kunne jeg ikke få dette dekt via forsikringen. Dette står det ingenting om i mine forsikringsdokumenter overhodet på If sine hjemmesider bortsett fra att jeg kan få dekt inntil 10 timer psykologisk førstehjelp. Bsulutt forkastelig att man skal bli ringt opp av en saksbehandler som er så fullstendig innstilt på å IKKE hjelpe når dritten treffer vifta og man har behov for forsikkringen sin... SØPPLESELSKAP!!!!!!