If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ønsket å kjøpe tilleggsforsikring til min nye bil og skrekken begynte. Jeg har ingen tilgang til kontrakten og forsikringsvilkårene, ingenting samsvarer med det personalet forsikret meg. Veldig inkompetente og uprofesjonelle mennesker. Jeg ba om at den forrige kontrakten skulle gjeninnføres, og de vet ikke hvordan de skal gjøre det. De lurer og lyver, alle sier noe annet fordi du ikke har en rådgiver. Jeg leter etter et annet selskap å bytte fordi jeg ikke har sett en slik mangel på kompetanse.
Synes de er dyre. Ellers bra service. Men som total kunde der,er det lite fordeler
Rask og saklig behandling med god og positiv oppfølging.
Har vært godt fornøyd, men er missfornøyd med prisen. Blir lei av at vi må betale for de uvørne og som stadig må få utbetalinger. Vi som ikke har skader ol. Burde bli mer satt pris på.
IF har bra kundebehandling og god P nettside og app. Min erfaring er at if har enkle og ukompliserte skadeoppgjør for meg som kunde.
Dårlig respons på skade. Ikke iht markedsføring. Alt for dyr ift produkt.
Årlig totalsum for forsikringer stemmer ikke med det som er betalt. I dette tilfellet skal den årlige summen være ca. 40.000,- mens den virkelige summen er 50.000,- Dette gjør If ved å sette perioden som vises på den dyreste forsikringen til 6 måner. Anbefaler alle å sjekke dette nøye på hjemmesiden til If.