If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flottere selskap har jeg ikke vært borti, topp kundeservice. Skade var oppe og oppgjort på kort tid. Kunne ikke vært mer fornøyd. Kommer aldri til å bytte forsikringsselskap også får jeg igjen penger siden jeg er Coop medlem :) Pris har mye å si. Hvem kjøper forsikringer for billig penge? Det går bare utover deg selv når skaden oppstår. Og hva er dyrt? Når skaden har skjedd og du får alt tilbake. Oppfølgingen er tett og du forholder deg kun til selskapet. Ingen 3 part.
Gode oppfølging. Rask oppgjør. Lett å kommunisere på data
Ingen dårlig erfaring, men et nytt pristilbud fra andre er på sin plass. Har vært kunde siden 1965 da det het Norges Brannkasse.
Har kun gode opplevelser Kan bli betre på tilbudssiden sjekk om forandringer Bør ikke automatisk øke forsikring uten kontakt
Det finnes ingenting bra med if, over hodet. Kun feil, løgn og tull.
The kundeservice is too bad that i need to write this. Not once but i experienced calling not just twice but 3 times. Waited too long to be answered but when someone finally answered my call they will drop the call. This happened 3 times. Like seriously? And i found out that all the payments i made for my insurance is useless. When i needed to use my insurance for my child i was told that i can’t use the insurance. And i bought that insurance to insured my child. Just so useless! if there is a ZERO STAR here for their services they will get that.
Ikke noe god følelse å stå med havarert bil i ingenmansland å få beskjed om at du ikke får leiebil, på tross av at jeg har super forsikring... får beskjed om at det ikke gjelder denne type skader, men de svarer heller ikke på når det eventuelt gjelder. Hvert trofast kunde i 2 år, og når skaden først er ute så gir de fingeren. Aldri mer If.