If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fakturagebyr utan å ha fått faktura er det ikkje kjekt å få.
Synes det var dårlig komikasjon mellom det andre selskapet.
For høy pris!!!!!!!!!!!! Hvorfor svarer ikke if når vi sender meil??????????????? MVH Leif S Olsen
IF falt igjennom vedrørende pris et enkeltprodukt, dette var årsaken til at jeg har skiftet tidligere. Min erfaring med andre forskringsselskap er at kundeservice og andre forhold ikke er på høyde med IF, så selv om prisen kan være lavere så må man kanskje tenke seg nøye om før man bytter.
Har flere ganger hørt fra bekjent at de er misfornøyd med If sine håndtering av kunder. Hver gang det ringes for å få hjelp prøve de å selge andre produkter og spille på redsel. Har også fått svært lite informasjon om hva er dekkning når jeg har ønsket å oppgradere forsikringen min. Synes også at egenandel ved skade er altfor høy. Det er jo høyere enn det jeg betaler for året!
Justerer opp prisene straks du bytter til de, eller får justert prisene ned
I mitt tilfelle dreier det seg om skade på motpartens bil som jeg gis skylden for over ett år etter opprinnelig skade. Ingen av skadene er tatt med i skademelding signert av begge sjåfører, men dukker opp som sagt ett år senere. Ikke blir jeg informert om dette. bonustapet bare påføres UTEN å spørre meg om hva jeg ønsker, og arrogansen i saksbehandlingen er under en hver kritikk. Jeg har vært kunde i mange år, men anbefaler på det sterkeste å velge et annet selskap.