JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Endrer vilkår etter du har kjøpt forsikring. Hadde 500,- egenandel på hund når jeg kjøpte forsikring for ett år siden. Nå er det plutselig 15% av skaden. Hadde musespiste ledninger i bilen. Dette måtte jeg bruke kasko på. Fremtind dekket dette uten noen egenandel.
Veldig fornøyd, ingen har tidligere kunnet matche jbf
Styr unna! Dette selskapet forsøker kun å lure deg for penger i alle store viktige saker! De bruker slu takstmenn med rammeavtaler som underpriser alt arbeid og de reparerer ikke skader etter gjeldende forskrifter. Viktigste du gjør med JBF er å få inn egen uavhengig takstmann for egen regning med en gang skade er skjedd. Så må du hente inn priser på utbedringer fra flere uavhengige firmaer ellers snyter JBF deg for mest mulig! Ja, de er kanskje billige, men hva hjelper det når du ikke får hjelp!? Tapt masse penger på å ha forsikringer hos JBF! De er også ekstremt utilgjengelige og de bruker ekstremt lang tid på å svare, undersøke skader og reparere skader! Styr unna!
Prøver å ringe Alltid lang kø. Ringer opp om noen timer. Prøver selv å ordne ting selv på nettet, får opp feilmelding. Jeg vil ikke anbefale dette selskap til andre. Sender også Mail , får ikke-statlige da heller
Har motorforsikring,dekker ikke skade/feil på ac kompressor Vansklig selskap å komme i kontakt med -unnskylder seg med mye å gjøre. Detpå dårlig behandling av sine kunder
God og rask kundebehandling ved forsikrings oppgjør.
Forsikringene er ikke noe å si på prismessig, men kundeservice i JBF er dårlig. Når jeg sitter i telefon til kundesenter i 30 minutter uten å få svar så må jeg si det er kretikkverdig.