JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er kjempe fornøyd og har ingen ting å klage på her :)
Tegnet forsikring på hytteeiendom på fjellet for 5 år siden. Da det blåste ned ett tre over utedo/BOD for 2 uker siden viser de seg fra sitt sanne ansikt. Sier at utedo/bod skulle vært forsikret separat, og nekter erstatning på dette. Kom ikke frem noe om dette ved tegning av forsikring eller forsikringsvilkår. Hjelper lite om det er billig når det ikke er verdt noe når det gjelder. Blir nok å flytte alle forsikringene nå.
Billig og greit før skade. Etter en skade gikk min status fra kunde til motpart. Klage ble ikke godtatt. Måtte til finansklagenemnda for å få medhold.
God kundebehandling,service, og blide mennesker som prater med deg
Det er jo veldig mange år siden jeg var kunde hos noen andre, men jeg har fått noen telefoner fra andre forsikringselskap og når jeg opplyser om at jeg har dette forsikringsselskapet, så ønsker de som ringer meg at jeg har en god dag 🙂 Det har kun vært én som en gang ringte meg og han ville gjerne regne på det, men jeg har aldri fått noe mer telefon fra ham og en bedre avtale, så jeg er veldig fornøyd med det som jeg har 🙂 Også har jeg fått hjelp når det har vært nødvendig å få hjelp 🙂
De solgte inn en skuddsikker bolig/reiseforsikring, ga utrykk for at jeg ikke ønsket reiseforsikring, da jeg hadde en god nok reiseforsikring hos arbeidsgiver. Men jeg ble fortalt det «måtte» jeg ha for da var det ingen fallgruver igjen. så endret de plutselig forsikringene og når man endelig hadde bruk for det så dekket ikke lengre forsikringen det som ble solgt inn. Godt arbeidsgiver sin forsikring som jeg hadde hele veien dekket skaden. Men JBF har ikke gjort noe galt og svaret ikke engang på tlf eller epost… godt det er lett å bytte selskap i dette landet!
Noe vanskelig å få tak i kundebehandler. Kunne hatt mer faglig oversikt.