JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
har i dag forsøkt å oppdatere mine poliser. Men etter flere forsøk har jeg gitt opp. Skal det være slik? jeg betaler 4500.-for innsett av nytt frontvindu, uten forsikring! dere tar 2000.- i egenandel, altså belaster dere kunden med 50%av utgiftene er dette sosialt?
Hei. Takk for tilbakemelding. Det er beklagelig at du har hatt dårlig erfaring med oppgjøret hos oss. Vi har ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men vi tar med oss din tilbakemelding videre. Mvh JBF
Bra, men litt dårlig dekning. For kort tid med leiebil under skade retting.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, jeg tar innspillet ditt med videre internt til riktig avdeling. Ha en fin dag videre, Hilsen JBF
Jeg kan anbefale JBF som forsikringsselskap på det høyeste. De gangene i løpet av alle mine år som kunde (ca. 40 år). Har jeg fått veldig bra behandling. Det har ikke være noe å sette fingeren på.
Hei! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss. Det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF
Meget rask behandling av skade melding. Klar og grei tilbakemelding
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du ble fornøyd med hjelpen dere fikk! Hilsen JBF
Alt er helt greit, helt til du skal ha igjen noen ytelser, da begynner det og bli vanskelig for noen .Det er noen karigjære ryttere der som tror di betaler fra egen lommebok. Personer som ikke burde sitte i kundemottak. Rett og slett dårlige på det.
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og vi takker for tilbakemeldingen din. Vi behandler alle skadesaker ut fra gjeldende vilkår for den aktuelle avtalen. Dersom noe er uklart er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Håper en riktig fin dag, hilsen JBF
Grei kundebehandling og god kommunikasjon i skadeoppgjør.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag videre, hilsen JBF
Svarte raskt på forespørselen og hjalp godt til under resten av behandlingsløpet. Fine å forholde seg til både på telefon og epost.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med JBF og hjelpen du fikk av oss. Hilsen JBF