JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt er helt greit, helt til du skal ha igjen noen ytelser, da begynner det og bli vanskelig for noen .Det er noen karigjære ryttere der som tror di betaler fra egen lommebok. Personer som ikke burde sitte i kundemottak. Rett og slett dårlige på det.
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og vi takker for tilbakemeldingen din. Vi behandler alle skadesaker ut fra gjeldende vilkår for den aktuelle avtalen. Dersom noe er uklart er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Håper en riktig fin dag, hilsen JBF
Grei kundebehandling og god kommunikasjon i skadeoppgjør.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag videre, hilsen JBF
Svarte raskt på forespørselen og hjalp godt til under resten av behandlingsløpet. Fine å forholde seg til både på telefon og epost.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med JBF og hjelpen du fikk av oss. Hilsen JBF
Det tok 17 dager å fikse bilen. Forsikringen dekket leiebil for hele perioden, men den benyttet jeg meg ikke av. Jeg fikk da i stedet kr. 250,- pr dag. Betale heller ikke egenandel da dette bortfaller ved påkjørsel av dyr. Meget fornøyd.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd - og godt å høre at prosessen gikk som den skulle :) Du får ha en riktig fin dag, hilsen JBF
Kjempe fin bank og utmerket kundebehandling. Fantastisk service.👍
Så hyggelig å høre at rådgiverne våre leverer, tusen takk for fin omtale :) Hilsen JBF
Har vært nødt til å kontakte JBF noen ganger i løpet av 35 år. Veldig god hjelp og rask saksgang har det vært hver gang! Anbefaler JBF på det sterkeste! Har blitt oppringt av selgere fra andre selskaper flere ganger. Når jeg sier at; Jeg har Jbf får jeg til svar; Ja vel, vi kan ikke måle oss med de .. Ha det bra 🤣🤣
Utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd og vil anbefale oss til andre :) Det setter vi utrolig stor pris på - ha en fin påske! Hilsen Jbf
Jeg har hatt et kundeforhold i Jbf i flere tiår. Som kunde har jeg kun gode erfaringer med selskapet. Dette gjelder både pris, skadeoppgjør og kundekontakt med saksbehandler. Tviler på at noen matcher de på pris og jeg vil på det varmeste anbefale Jbf Forsikring.
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og at du har blitt lenge hos oss! Vi håper du forblir kunde hos oss i mange mange år fremover også :) Ha en fin påske - hilsen JBF!