JBF Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp på alt fra pris til kundeservice til skadeoppgjør i alle år jeg har hatt JBF som eneste selskap
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i alle ledd - takk for en flott tilbakemelding. Ha en riktig fin dag, Hilsen Jbf
Fantastisk bra oppgjør når uhellet er ute ikke noe kluss , leverte bilen til verksted takst ble tatt og alt ordnet opp i , leiebil fikk jeg i hele perioden og det var leiebil i samme str som den som var skadet.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding om skadeopplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag videre, Hilsen Jbf
En bil rygget på min bil under passering. Skademeldinger ble skrevet og jeg fikk anbefalt verksted i nærheten av bosted av jbf. Leiebil inngikk og min bil ble reparert, tilfredstillende. Hele prosessen gikk smertefritt for meg som bileier.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag videre, Hilsen Jbf
Fikk skade på huset etter meisling med stor gravemaskin på tælet mark i gata div. skader på huset jbf stilte en dårlig takskmann kom ingen vei 0 hjelp. i sommer fikk jeg motorstopp på bilen har gullforsikring fikk ikke leiebil var en vrang kundebehandler som bare bablet om garanti på bilen. fikk også egenandel på berging.
Hei! Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss. Takk for at du sier ifra slik at vi kan jobbe med å forbedre oss! Vi ønsker selvsagt å være bedre enn det du beskriver, og jeg vil videreformidle anmeldelsen din internt til de ulike avdelingene. Hilsen Jbf
Har vært kunde i Jbf forsikring i mange år og alltid vært fornøyd. De gangene det har vært behov for assistanse har jeg alltid fått kjapp respons og god hjelp. Kan anbefale Jbf.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Hilsen Jbf
0 Tillit til JBF Forsiktig med takstmann/legen til JBF han forsøkte på dokument forfalskning for å slippe utbetaling. Denne var tilpasset NAV's regelverk. sto jeg var blitt bedre og gått til bake i jobb(som man vanligvis må prøve i nav) før jeg ble værre og dette var sannsynlig pga andre årsaker. Men heldigvis gikk jeg ikke et normalt løp hos NAV. Så vær veldig forsiktig med disse ved skade.
Fikk en skade på en bobil i Sverige i sommer. Taksten på skaden er ganske høy. "Men som støres regjering vi må avvente å se an situasjonen". Vente på hva motparten sier. Vel i fjor ble feilen ødelagt på 39 dagers sykehus opphold i år ble det ødelagt pga et forsikringselskap. Tror nok jeg bytter selskap å betaler litt mer for kundeservice. Min sønn har også jbf der å tok det over 2 mnd før noe skjedde å det etter en rekke purringer. Kan ikke holde på sånn.
Hei! Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss vedrørende skaden din. Vi ønsker selvsagt å være bedre enn det du beskriver, så jeg vil videreformidle anmeldelsen din internt til avdelingen for skade. Hilsen Jbf