JBF Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk skade på huset etter meisling med stor gravemaskin på tælet mark i gata div. skader på huset jbf stilte en dårlig takskmann kom ingen vei 0 hjelp. i sommer fikk jeg motorstopp på bilen har gullforsikring fikk ikke leiebil var en vrang kundebehandler som bare bablet om garanti på bilen. fikk også egenandel på berging.
Hei! Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss. Takk for at du sier ifra slik at vi kan jobbe med å forbedre oss! Vi ønsker selvsagt å være bedre enn det du beskriver, og jeg vil videreformidle anmeldelsen din internt til de ulike avdelingene. Hilsen Jbf
Har vært kunde i Jbf forsikring i mange år og alltid vært fornøyd. De gangene det har vært behov for assistanse har jeg alltid fått kjapp respons og god hjelp. Kan anbefale Jbf.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Hilsen Jbf
0 Tillit til JBF Forsiktig med takstmann/legen til JBF han forsøkte på dokument forfalskning for å slippe utbetaling. Denne var tilpasset NAV's regelverk. sto jeg var blitt bedre og gått til bake i jobb(som man vanligvis må prøve i nav) før jeg ble værre og dette var sannsynlig pga andre årsaker. Men heldigvis gikk jeg ikke et normalt løp hos NAV. Så vær veldig forsiktig med disse ved skade.
Fikk en skade på en bobil i Sverige i sommer. Taksten på skaden er ganske høy. "Men som støres regjering vi må avvente å se an situasjonen". Vente på hva motparten sier. Vel i fjor ble feilen ødelagt på 39 dagers sykehus opphold i år ble det ødelagt pga et forsikringselskap. Tror nok jeg bytter selskap å betaler litt mer for kundeservice. Min sønn har også jbf der å tok det over 2 mnd før noe skjedde å det etter en rekke purringer. Kan ikke holde på sånn.
Hei! Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss vedrørende skaden din. Vi ønsker selvsagt å være bedre enn det du beskriver, så jeg vil videreformidle anmeldelsen din internt til avdelingen for skade. Hilsen Jbf
Hatt JBF i mange mange år. God på pris, men elendig på oppfølging og tilbakemld når du først trenger dem. Her blir det bytte av selskap så fort det lar seg gjøre. Ikke mulig å få hjelp når man trenger det. Betaler heller mer i andre selskap, som yter kundeservice, og man faktisk får hjelp når noe skjer. Her har vi vært syke i flere uker i hjemmet pga byggetabbe, men ikke fått hjelp. Et barn med astma. Dette til tross for at det er regress-sak.
Jeg har aldri hatt noe trøbbel med forsikringene mine, bare topp. K.L.
Veldig hyggelig å høre, ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Jbf
Hadde en vannskade. Tok en måned fra jeg meldte skaden til noen kom og så på den. Var en ganske enkel ukomplisert gulvskade. Tok vel 3 måneder totalt før jeg fikk et kontantoppgjør, der stort sett ingenting stemte med virkeligheten. I løpet av de 3 månedene tok ikke saksbehandler telefonen en eneste gang. Fikk heller ikke svar på meldinger, chat eller mail. Forsøkte å få kontakt et par ganger i uka. Takstmannen som var der hadde levert kontantoppgjøret til jbf, men saksbehandleren sendte det aldri videre. Er ganske billig, men servicen er helt krise dårlig. I en nødsituasjon så er man avhengig av at man faktisk kan få kontakt med forsikringsselskapet. Kan ikke vente i 3 måneder på svar når huset brenner ned for eksempel.
Hei Per! Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss vedrørende din skade. Takk for at du sier ifra slik at vi kan jobbe med å forbedre oss! Vi ønsker selvsagt å være bedre enn det du beskriver, og jeg vil videreformidle anmeldelsen din internt. /Stine i Jbf