JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk et museangrep på bilen, hvor store deler av ledningsnettet ble ødelagt. Selve rapportering og oppgjøret etter skaden var raskt, effektivt og profesjonelt. Men jeg opplevde at taksten fra en ekstern leverandør var tvilsom, da jeg ved å gjøre noen enkle kontroller på egenhånd opplevde at vurderingen var for lav. Dette ble påpekt, men selvfølgelig uten at takstmannen fant noen grunn til å endre vurderingen.
Takk for en god og fin tilbakemelding. Tar med oss dette videre internt! Ha en fin dag videre, hilsen Jbf
Vi hadde en vannskade for en tid tilbake. Topp behandling hos JBF.
Veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med oss, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf
har i dag forsøkt å oppdatere mine poliser. Men etter flere forsøk har jeg gitt opp. Skal det være slik? jeg betaler 4500.-for innsett av nytt frontvindu, uten forsikring! dere tar 2000.- i egenandel, altså belaster dere kunden med 50%av utgiftene er dette sosialt?
Hei. Takk for tilbakemelding. Det er beklagelig at du har hatt dårlig erfaring med oppgjøret hos oss. Vi har ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men vi tar med oss din tilbakemelding videre. Mvh JBF
Bra, men litt dårlig dekning. For kort tid med leiebil under skade retting.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, jeg tar innspillet ditt med videre internt til riktig avdeling. Ha en fin dag videre, Hilsen JBF
Jeg kan anbefale JBF som forsikringsselskap på det høyeste. De gangene i løpet av alle mine år som kunde (ca. 40 år). Har jeg fått veldig bra behandling. Det har ikke være noe å sette fingeren på.
Hei! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss. Det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF
Meget rask behandling av skade melding. Klar og grei tilbakemelding
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du ble fornøyd med hjelpen dere fikk! Hilsen JBF
Alt er helt greit, helt til du skal ha igjen noen ytelser, da begynner det og bli vanskelig for noen .Det er noen karigjære ryttere der som tror di betaler fra egen lommebok. Personer som ikke burde sitte i kundemottak. Rett og slett dårlige på det.
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og vi takker for tilbakemeldingen din. Vi behandler alle skadesaker ut fra gjeldende vilkår for den aktuelle avtalen. Dersom noe er uklart er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Håper en riktig fin dag, hilsen JBF