JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hatt JBF i mange mange år. God på pris, men elendig på oppfølging og tilbakemld når du først trenger dem. Her blir det bytte av selskap så fort det lar seg gjøre. Ikke mulig å få hjelp når man trenger det. Betaler heller mer i andre selskap, som yter kundeservice, og man faktisk får hjelp når noe skjer. Her har vi vært syke i flere uker i hjemmet pga byggetabbe, men ikke fått hjelp. Et barn med astma. Dette til tross for at det er regress-sak.
Jeg har aldri hatt noe trøbbel med forsikringene mine, bare topp. K.L.
Veldig hyggelig å høre, ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Jbf
Hadde en vannskade. Tok en måned fra jeg meldte skaden til noen kom og så på den. Var en ganske enkel ukomplisert gulvskade. Tok vel 3 måneder totalt før jeg fikk et kontantoppgjør, der stort sett ingenting stemte med virkeligheten. I løpet av de 3 månedene tok ikke saksbehandler telefonen en eneste gang. Fikk heller ikke svar på meldinger, chat eller mail. Forsøkte å få kontakt et par ganger i uka. Takstmannen som var der hadde levert kontantoppgjøret til jbf, men saksbehandleren sendte det aldri videre. Er ganske billig, men servicen er helt krise dårlig. I en nødsituasjon så er man avhengig av at man faktisk kan få kontakt med forsikringsselskapet. Kan ikke vente i 3 måneder på svar når huset brenner ned for eksempel.
Hei Per! Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss vedrørende din skade. Takk for at du sier ifra slik at vi kan jobbe med å forbedre oss! Vi ønsker selvsagt å være bedre enn det du beskriver, og jeg vil videreformidle anmeldelsen din internt. /Stine i Jbf
Har hatt flere skadeoppgjør med Jbf. Alle håndtert raskt, med god dialog pr. tlf og mail ! Kunnskapsrike og hjelpsomme ansatte, meget god tilgjengelighet, lett å få svar...gode svar.
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag videre, Hilsen Jbf
Hei. Har hatt selskapet i over 20 år. Vært fornøyd med det. Men har nå kommet til et punkt hvor det viser seg at det virker særdeles useriøst. Så det er når du trenger noe tilbake at de viser sitt sanne jeg. Det gjaldt en bilforsikring. Jeg sjekker pris på deres automatiserte system og får en pris. Så går jeg inn for og bestille forsikringen senere samme dag og da kommer jeg ikke inn. Når jeg da ringer inn for og få hjelp så svarer de at det stemmer at man ikke kommer inn flere ganger på samme bil, men de skal ordne det for meg. Så bra tenkte jeg, helt til jeg fikk tilbake en pris som er over 5000 kr dyrere enn hva jeg så prisen ble i systemet. Når jeg konfronterer de med dette så får jeg svarene: 1. Du kan ha lagt inn en annen bil. ( men jeg fikk opplysninger om riktig bil med alle detaljer opp) 2. Du kan ha brukt en annen priskalkulator. ( Jeg svarer nei, la inn på regnr og fikk bekreftet at det var riktig bil) De etterspør dokumentasjon som feks foto eller et tilbud som kan bekrefte dette, men det har jeg jo ikke da prisen ble sjekket på mobiltelefon, men jeg har lagt frem alle detaljer fra klokkeslett, priser, navn på vedkomne jeg har snakket med. Men eneste jeg får til svar er at det ser ikke ut som det har vært noe feil med systemet og de kan ikke vurdere dette annerledes. Så et tips . ta alltid skjermbilde når man sjekker en pris for den kan øke vesentlig, like etterpå og ingen tar på seg ansvaret. På grensen til svindel.
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og takker for tilbakemeldingen din. Vi ønsker gjerne å se om vi kan rette opp dette, så dersom du ønsker kan du sende oss en e-post på [email protected] slik at vi kan kontakte deg for en prat. Prisene våre er de samme både på Min side og gjennom rådgiver dersom man legger inn samme informasjon og valg, så her vil vi gjerne oppklare hva som har skjedd dersom du gir oss en sjanse til det. Mvh Jbf
JBF har vært et godt forsikringsselskap å være kunde hos når det har vært behov for det.
Tusen takk for en fin tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf
Enkel registrering og tilbake melding, når man har registrert inn skademelding. Veldig bra, tilbakemelding og oppfølging utmerket. Vurderer faktisk og flytte alt av bank tjenester også hit. Bare gode ord å si om JBF.
Hei, Tusen takk for kjempefin tilbakemelding og at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Jbf