JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hei. Har hatt selskapet i over 20 år. Vært fornøyd med det. Men har nå kommet til et punkt hvor det viser seg at det virker særdeles useriøst. Så det er når du trenger noe tilbake at de viser sitt sanne jeg. Det gjaldt en bilforsikring. Jeg sjekker pris på deres automatiserte system og får en pris. Så går jeg inn for og bestille forsikringen senere samme dag og da kommer jeg ikke inn. Når jeg da ringer inn for og få hjelp så svarer de at det stemmer at man ikke kommer inn flere ganger på samme bil, men de skal ordne det for meg. Så bra tenkte jeg, helt til jeg fikk tilbake en pris som er over 5000 kr dyrere enn hva jeg så prisen ble i systemet. Når jeg konfronterer de med dette så får jeg svarene: 1. Du kan ha lagt inn en annen bil. ( men jeg fikk opplysninger om riktig bil med alle detaljer opp) 2. Du kan ha brukt en annen priskalkulator. ( Jeg svarer nei, la inn på regnr og fikk bekreftet at det var riktig bil) De etterspør dokumentasjon som feks foto eller et tilbud som kan bekrefte dette, men det har jeg jo ikke da prisen ble sjekket på mobiltelefon, men jeg har lagt frem alle detaljer fra klokkeslett, priser, navn på vedkomne jeg har snakket med. Men eneste jeg får til svar er at det ser ikke ut som det har vært noe feil med systemet og de kan ikke vurdere dette annerledes. Så et tips . ta alltid skjermbilde når man sjekker en pris for den kan øke vesentlig, like etterpå og ingen tar på seg ansvaret. På grensen til svindel.
Hei, Det er synd å høre om opplevelsen din i kontakt med oss, og takker for tilbakemeldingen din. Vi ønsker gjerne å se om vi kan rette opp dette, så dersom du ønsker kan du sende oss en e-post på [email protected] slik at vi kan kontakte deg for en prat. Prisene våre er de samme både på Min side og gjennom rådgiver dersom man legger inn samme informasjon og valg, så her vil vi gjerne oppklare hva som har skjedd dersom du gir oss en sjanse til det. Mvh Jbf
JBF har vært et godt forsikringsselskap å være kunde hos når det har vært behov for det.
Tusen takk for en fin tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jbf
Enkel registrering og tilbake melding, når man har registrert inn skademelding. Veldig bra, tilbakemelding og oppfølging utmerket. Vurderer faktisk og flytte alt av bank tjenester også hit. Bare gode ord å si om JBF.
Hei, Tusen takk for kjempefin tilbakemelding og at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Jbf
Hurtig besvarelse neiledelse og informasjon, samt ogjør.
Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en riktig fin dag. Hilsen Jbf
Har mange forsikringer der. har nylig hatt en utforkjøringsskade. Den ble gjort opp etter takst. Helt knirkefritt. kontakt forgikk på mail med saksbehandler. Kunne med fordel vært på websiden.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi tar med oss innspillet ditt videre internt. Ha en riktig fin dag, hilsen Jbf
Mista bilnøkkel, rask og god service fra JBF, fikk saksnr straks, og ny nøkkel på Toyota.
Tusen takk for fin tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen :) Ha en riktig fin dag, hilsen Jbf
Har alltid fått god og raskt hjelp ved skade. Blir møtt av hyggelig kundebehandler dersom jeg har behov for direkte kontakt.
Hei, Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, så hyggelig å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf