JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
bra, men ønsker pris fra andre da det er en spesiell bil.
Min mobil ble knust. Vi satt oppe i skogen uten mobil, wifi tilgang og helt krise midt på vinteren med sykt barn. Fikk svar etter 8 uker. Ny iPhone pro koster 12.000,- etter fratrekk 4000,- på egenandel innbo, alder og alt de kunne trekke fra fikk vi hele 1400 kr i hjelp. Useriøst. Lønner seg ikke tross det er billig! Telenor forsikring - knust mobil / ulykke / skade ny på dagen. Og svar mye før 8 uker.
Hei Atle, Takk for tilbakemeldingen din. Vi ønsker ikke at det skal være slik ventetid på skadesak som du beskriver, så dette tar jeg med videre internt. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Jeg har prøvd å ringe flere ganger men får kun beskjed på telefonsvarer at det er flere ukers ventetid. Hele veggen står åpen så det haster å få en takst å få reparert skadene før det blir ytterlige skader.
Meget bra💐aldri noen problemer. Hyggelige til tusen.
Finnes bedre pris noe sted :) har bilforsikring her og er veldig fornøyd. Enhver konkurrent er nær dobbel pris
Tusen takk for fin tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Hilsen JBF
Gode å ha helt frem til skaden skjer. Hadde bilbrann. Ble mistenkt for å ha forårsaket den selv. Fikk ikke en eneste krone i skadeoppgjør. Innleid branntekniker tok grundig feil i sin rapport. Dette ble ikke rettet opp i. Veldig arrogant saksbehandler som ikke var så veldig villig i å dele informasjon om saken når vi ringte og spurte. Ble kastet ut av JBF Forsikring da de mente de kunne dokumentere svik. De har en utrolig lang vei å gå når det gjelder kundebehandling. Tapte flere hundretusen på arroganse, tvilsomme undersøkelsesmetoder og feilinformasjon. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng så skulle jeg ha gjort det....
Ble frastjålet sko og sekk mm fra treningssenter fikk 0 kr i oppgjør fra dette forsikringsselskapet. Styr unna.