JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gode å ha helt frem til skaden skjer. Hadde bilbrann. Ble mistenkt for å ha forårsaket den selv. Fikk ikke en eneste krone i skadeoppgjør. Innleid branntekniker tok grundig feil i sin rapport. Dette ble ikke rettet opp i. Veldig arrogant saksbehandler som ikke var så veldig villig i å dele informasjon om saken når vi ringte og spurte. Ble kastet ut av JBF Forsikring da de mente de kunne dokumentere svik. De har en utrolig lang vei å gå når det gjelder kundebehandling. Tapte flere hundretusen på arroganse, tvilsomme undersøkelsesmetoder og feilinformasjon. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng så skulle jeg ha gjort det....
Ble frastjålet sko og sekk mm fra treningssenter fikk 0 kr i oppgjør fra dette forsikringsselskapet. Styr unna.
Vi var fornøyd med jbf bank og forsikring, men ikke litt fornøyd med Falck. Jeg hadde bil trøbbel i Tyskland. De sa at vi (4 pers) fra Hamburg til Nittedal skulle bare få 3000kr til hjemreisen.derfor valgte vi og slutte jbf
Dere har avtale med falck, men falck er ikke bra, har ikke bare kundeservice, de tar for lang tid på en sak.
10/10 forsikring, billig ingen ser ut til å klarer matche. Upåklagelig kundeservice
Har gjentatte ganger forsøkt å flytte en måneds "gratis" forsikring fra Enter på et nybilkjøp og til JBF uten å kunne gjennomføre dette..
Gode forsikringer som dekker alt. Enkelt å gjøre evt endringer på Jbf.no. Kundebehandlere som forstår hva du snakker om, og skjønner problemet uten å måtte spørre flere ganger. Vært kunde der i mange år, og alltid like fornøyd. Melder endringer og skade via nettsiden.