JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vannskade fra etasje over ned i min bod ,møter en kundebehandler som bare motargumenterer mot allt jeg forklarer. Mener jeg må rydde opp allt å levere allt inn på rens som er ødelagt,gå til forhandler med elektrisk utstyr å få det ordnet. Har snakket med flere forsikringer å di ville aldri bedt om dette. Jbl sin forsikring er billigere men når først skade har skjedd veldi vanskelig å få hjelp…Har byttet selskap!!
Økte årspremie med 33 %, Tiltross for ingen skader
Har vært kunde i 20 -25 år alderi noe problem , har blitt dyrere og vil prøve noe snnet
Gode priser på bolig men ikke på elbil dessverre. God kunderservice.
Elendig service og nesten umulig og få kontakt med. Var uheldig å ble påkjørt bakfra på E6 i sep 2022. JBF sitt takstorgan feiltakserte bilen grovt. Jobber selv på bilverksted og reagerte på flere punkter i taksten. JBF velger likevel og reparere bilen og har per dags dato ikke har klart og få tilbake i den standen den var før ulykken.. Hver gang man sender skriftlig klage til dem må man vente 14 dager +++ på svar. De skriver fra seg alt ansvar og ber kunde om og dokumentere skade sammenheng. Hver gang jeg får dokumentasjon fra et firma ringer jbf til firma som har laget rapport for meg som kunde og truer slik at de trekker rapporten og JBF kan si at den er ugyldig. JBF selv bruker åpne blogger og forum på nett som motargument/Dokumentasjon, noe som er helt sykt i seg selv fra et stort selskap som JBF Saken pågår fortsatt og JBF driver fortsatt med Ansvarsfraskrivelse i denne saken. Har pratet med andre vi kjenner og deres oppfatning av JBF er at det er billig men den dagen du trenger hjelp er de ikke der for deg lengere....... Styr unna !!!
Svarer sent på innmeldte saker. Det har tatt over et halvt år å få svar på flere saker angående bil maskinskade forsikring. De sier du kan få 250,- kr pr døgn som kompensasjon for ikke å leie leiebil inntil saken er å anse som forsikringssak. Litt lite kundevennlig med lang saksbehandlingstid mhp risiko for ikke å få dekket leiebil dvs at saken avvises. Flere saksbehandlere på samme sak med forskjellige svar. Er også «B» kunde dvs får ikke gode betingelser.
Endrer vilkår etter du har kjøpt forsikring. Hadde 500,- egenandel på hund når jeg kjøpte forsikring for ett år siden. Nå er det plutselig 15% av skaden. Hadde musespiste ledninger i bilen. Dette måtte jeg bruke kasko på. Fremtind dekket dette uten noen egenandel.