JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra erfaring,grei service, får raskt svar på henvendelser
To vannskader i samme rom i kjeller hvor første tilfellet hadde feil årsak, ingen utbedring mellom tilfellene som har 11 uker mellom seg, kun opptørking. Har fått noe utbetalt, men ingen kalkyle som reflekterer hva som dekkes og det trekkes 2 egenandeler selv om tilfellet nr. 2 beviser at årsak til første tilfelle var feil. Tørkerapporter fra skadesaneringsfirma har helt feil datoer for besiktigelser, og da flere uker fra dato som står i rapport til faktiske målinger ble gjort. Ingen svar på henveldelser eller forklaringer på hva som er dekket. Elektrisk, stikkontakter og ledninger ble tatt løs fra veggene og lagt på gulvet i rom som var vått etter vannskade, med strømmen på! Ingen svar på krav om momsrefusjon i etterkant. Forsikringsselskapet skylder på at de har så mye å gjøre, men går snart mot et halvt år siden første vannskade. Styr unna!!!!!!
Det kan og koste deg dyrt hvis du har bilforsikring i jbf. Til dere som har det, pass på. Jbf har helt andre vilkår enn andre selskaper ift motor og drivverk forsikring. Vi har en ganske ny bil som akkurat har passert garantitid 5 år, tenkte det var lurt og sette på superkasko pluss motor og drivverk for å være sikker om uhellet først er ute. I januar fikk vi problemer med ad-blue på vår Mercedes, det var sprekt noen rør i mellom tank og eksos. Lang ventetid på verksted. Måtte ha leiebil, gikk 1 mnd før vi fikk svar fra verksted hva problemet var. Får beskjed fra JBF at de ikke dekket skaden fordi adblue tilhører eksosen på bilen, og ikke motor. Sender inn klager og får bare et kort svar. Snakka med en kundebehandler som sammenlignet adblue system med bremser på en bil. Bryr seg ikke om kundene sine i det hele tatt. Vi sitter igjen med en stor regning på leiebil og verksted. Det stod 2 like biler på verksted med samme skade, og "samme forsikring" den ene hadde dekning, den andre ikke. Den som hadde dekning var forsikret i Gjensidige og den uten dekning var forsikret i JBF. Hertz hadde mange slike tilfeller, som regel betalte forsikringselskapene leiebilen frem til man fikk beskjed når det var store summer. Ikke JBF. De sender deg en kort Mail og svarer ikke noe mer på forespørsel. Hilsen misfornøyd jbf kunde.
Topp kundebehandling i forbindelse med skade, superraskt oppgjør. JBF forsikring er et selskap som absolutt kan anbefales. Egil
Savner muligheten at samboer kan logge inn, se forsikringer og melde skade
Ikke benytt dette selskapet når du har mange barn. Da blir du mistenkt ved benyttelse av forsikringen.
Billige forsikringer, Men som reklamen sier, en pris før skade, en pris etter skade. Kondem bil etter skade gikk fort , men alt for dårlig takst, klaget og tok en uke før ny takst kom, godtok ny takst så blir det venting på utbetaling. Heg går slt i sirup. Og lite hyggelige selgere. Da er det heller bedte og betale mere i forsikring og gå hjelp med en gang