JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke benytt dette selskapet når du har mange barn. Da blir du mistenkt ved benyttelse av forsikringen.
Billige forsikringer, Men som reklamen sier, en pris før skade, en pris etter skade. Kondem bil etter skade gikk fort , men alt for dårlig takst, klaget og tok en uke før ny takst kom, godtok ny takst så blir det venting på utbetaling. Heg går slt i sirup. Og lite hyggelige selgere. Da er det heller bedte og betale mere i forsikring og gå hjelp med en gang
fikk takst på 5001 kroner, var veldig tvilende på kontantoppgjør ved skade. skaden skal bare poleres. men for å få kontantoppgjør så måtte vi ringe der vi har billån og få en bekreftelse av de at det var greit at vi fikk kontantoppgjør. begge selskapene mener at den andre skal ta kontakt med den andre
Veldig billig forsikring, og er veldig raske ved forsikringsoppgjør. Er så heldig å få være kunde siden min far jobbet i NSB tidligere, og hele familien er superfornøyd med JBF. Ikke bare er det billig, men de prøver ikke å lure seg unna å betale ut, og i gjengjeld blir prosessen kort og veldig oversiktelig
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre :) Hilsen JBF
JBF forsikring har gjennom 53 år gitt meg en trygghet for å ha god dekning på mine forsikringer. Hyggelige saksbehandlere og gode rådgivere har gjort meg sikker i mitt valg. Har hatt behov for å bruke de noen ganger gjennom årene, og hver gang har de vært svært grei å ha med å gjøre, og greie oppgjør. (En bilskade, en frostskade og ett glassuhell).
Jeg ble lovet et fullt og hel profft skadeoppgjør, etter vannskade. Polygon ble satt på saken. Allt ble lovet ferdig til den 15.09.23. Har ikke sett snurten av polygon, siden den første uka i august. Min saksbehandler i JBF, er det mest arogante menneske jeg har pratet med, på tlf. Jeg ringer å etterlyser polygon’s representant, men ingen tar telefonen. Hvordan kan man holde en skadelidende kunde for narr? Styr unna JBF. Jeg blir ille til mote og vet ikke hvordan jeg skal kjempe en kamp som denne. Gode råd, mottas med takk.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre om din opplevelse med oss, dette er ikke slik vi ønsker å være. Jeg tar med tilbakemelding din videre internt til den avdelingen det gjelder for å se på dette. Ønsker deg en fin dag videre, Hilsen JBF
Billig og alltid fått god hjelp. Jbf har alltid hvert det billigste så nå sjekker jeg bare for å se om de fortsatt er billigst.