KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den varslede prisøkning er for høy, vurderer derfor å bytte selskap
Hei! Du har fått høyere pris på forsikringene dine fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. Med pensjon i KLP får du alltid den laveste prisen vi kan tilby. Ønsker deg en fin uke! Hilsen Anne/Kundeservice
Hadde vannskade i kjeller, KLP informerte dårlig underveis. Leieboer fikk ikke dekning da de måtte flytte ut, KLP mente at de kunne bo der så lenge de hadde kjøkken og bad, selv om de ikke hadde soverom å sove i. Det sto på store avfuktervifte der som støyet, på vegger var det blottlagt isolasjon og strømledninger hang fritt. Vi kunne ikke la leieboer bli værende der, vi kunne ikke oppfylle husleieavtalen, men det brydde ikke KLP seg om.
Hei! Vi beklager hvis du føler at du har fått dårlig informasjon underveis i saken. Du er velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500 slik at du kan få bedre svar på saksgangen i din konkrete skadesak. Ønsker deg en fin uke! Hilsen Anne/Kundeservice
Værste selskap jeg har vært borti, ingen svar på tlf eller mail fra dem. Bruker over 7 uker uten å svare. Prisen er i tillegg høy så her må man styre unna. Den sa man sku få svar innen 5 dager men dem lar vær å svare. En sak oss dem tok 2 år før dem fikset dem prøvde å lure oss først med å skrive under at man godtok en utbedring uten å forsikring for det var en forferdelig forslag for at dem sku spare penger. Men gidde ikke opp men ble en kamp på 2 år før det ordnet seg.
Hei! Kundeservice er tilgjengelige på telefon og chat mandag - fredag kl 08.00 til 16.00. Vi har 24 timers svartid på e-post på hvirkedager. Det er vanskelig for oss på Kundeservice å si hva som har skjedd i din konkrete sak, men kontakter du oss skal vi se på saken. Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Helt ny som forsikringstaker, derfor basert på førsteinntrykk.
Hei! Deter hyggelig at du har et godt førsteinntrykk av oss! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500, på chat eller sende oss en melding via Min Side. Ha en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har vært så uheldig å få skade på min bolig mens jeg har hatt avtale med KLP. Jeg ble først tildelt en takstmann som jeg fikk inntrykk av at hadde som hovedoppgave å gjøre oppgjøret så lite som mulig. Jeg ba om hjelp til reparasjon i stedet for kontantoppgjør da dette føltes tryggest men det skulle jeg aldri gjort. Handverkeren som ble rekvirert gjorde elendig arbeid og når jeg klaget var løsningen å dekke over det dårlige handverker med sparkel og silikon. Jeg forsøkte å klage til klp men bla aldri tatt seriøst. Har holdt på med dette siden august og er enda ikke blitt avklart så det nærmer seg et halvt år. Styr unna om trygghet og profesjonell kundebehandling er noen av dine kriterier.
Hei! Synd å høre om skaden på din bolig og at du ikke føler deg ivaretatt i den forbindelse. For at vi kan se på saken må du sende oss en skriftlig henvendelse via Min Side på klp.no Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Pris er ok men avhengig av mitt medlemskap Kan ofte ta tid å lage ny bilforsikring må ringe for å få det til med en gang Kan ikke opprette forsikring i helger etc
Hei! Alle kan ha forsikringer hos oss, men våre medlemmer som har sin pensjonsordning i klp får den beste prisen. Vi er tilgjengelig på telefon 55548500 og chat mandag til fredag kl 08.00-16.00. Vi behandler alle bestillinger på fra klp.no fortløpende med korrekt startdato. Dersom det er noe vi kan bistå med er du velkommen til å kontakte oss. Du kan også sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Raske og gode svar på mine spørsmål. Aldri stress og mas. Føler meg sett og hørt
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding på god service. Det setter vi stor pris på å høre! Ønsker deg en fin mandag! Hilsen Anne/Kundeservice