KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sendte dere Mail uten å få svar. Dere forskjellsbehandler folk. Forsikringen på hundene opphørte da de var 10 år , for et år siden. Andre jeg kjenner fikk fortsatt ha forsikringen hos dere, har sendt Mail og ringt uten svar
Hei! Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se hva som har skjedd. Hvis du legger igjen ditt telefonnummer blir du ringt opp igjen. Du kan også sende oss en melding via Kontaktskjemaet på Min Side. Alle skriftlige henvendelser blir besvart innen 24 timer på virkedager. Kontakter du oss på chat kl 08.00-16.00 hverdager får du svar med en gang. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Enkelt å bestille og smertefri overgang fra tidligere selskap. Og god oppfølging av kundeservice.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med selskapsbytte til oss! Hvis du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500 eller via Kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Og det var ikke noe diskusjonstema fra deres side, og det er for dårlig.
Hei! Vi har ingen individuelle rabatter eller samlerabatter å legge inn på våre forsikringer, bare faste medlemspriser. Prisene indeksreguleres. Du er velkommen til å kontakte oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 så kan vi gå gjennom avtalen og se om du har riktig dekninger i forhold til ditt behov. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Vil virkelig fraråde å ha reiseforsikring hos klp. Alt er fint fram til faktisk har bruk for forsikringen, då er de lite hjelpsomme og kommer med egne definisjoner og informasjon som ikke er opplyst om i forsikringen. Ikke stol på at alt står opplyst om i avtalen din og vær forberedt på å kverulere også i små saker. I tillegg opplevde eg at forsikringen plutselig var vekke uten at eg var informert om dette og selv ikke hadde sagt den opp. Selv har eg no flyttet alle mine forsikringer ettersom eg ikke klarer å stole på at de faktisk vil hjelpe når det gjelder.
Hei! I vikårene står det beskrevet hva forsikringen dekker og hva den ikke dekker, og dette må vår skadeavdeling forholde seg til i alle skadesaker. Du må gjerne ta kontakt med oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 for å få informasjon om din skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har sakt opp forsikringen hos dere for 5 månder siden jeg har flyttet til gjensidige forsikring i mai månde så jeg kan ikke forstå at dere sender regning til min kone som hun døde i mars 2023.Jeg er mannen til henne og har sendt opsigelse og døds atest til dere men klp har altså ikke klart og registrer dette.jeg akter ikke å betale denne fakturaen for jeg har betalt slutt opgjøret til dere. hilsen johan M. M. G
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller kontakt oss via Kontaktskjemaet på Min Side så vil vi se på saken. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig fornøyd med KLP, men når det gjelder Hundeforsikring savner jeg at KLP inngår avtale om direkteoppgjør med veterinær i Norge. Hundeforsikringen har tatt seg opp, men dette mangler. Hadde håpet dette kunne komme på plass, slik at jeg kunne blitt tot.kunde, inntil da velger jeg å samle i annet selskap.
Hei! Vi tar din tilbakemelding videre til vår produktavdeling slik at dette blir med i utvikling av produktet. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg var i bilulykke i fjor sommer. Har nå fått diagnose 5%varig invalid. Sendte dokumenter fra spesialist jeg har vært hos til KLP forsikring (jeg er forsikret via arbeidstaker) for å få rettmessig utbetaling. Jeg får etter noen dager avvist krav og at det er mitt forsikringsselskap der bilen er forsikret (personskade).som skal dekke og utbetale det jeg har krav på. I følge loven og paragrafer har man krav på utbetaling fra ALLE selskaper man er forsikret i. Det står i lovverket tydelig at det er ingen samordning mellom selskaper og at man derfor har krav på utbetaling fra alle selskaper man er forsikret i.
Hei! Vi på Kundeservice har dessverre ikke tilgang til skadesaker. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 for ytterligere informasjon om din sak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice