KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter Gjensidige har økt prisen på min forsikring på Hus, Hytte og biler siste par år, tenkte jeg å sjekke rundt om. Fikk forsikring hos KLP 25.000 kr billigere pr år enn Gjensidige, 10.000 bare på huset :) Supert KLP!!
Hei Frank. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen som kunde i KLP. Mvh Veronica/KLP
Jeg er meget fornøgd med KLP, men ønsker en sammenligning på pris.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Gjerne ta kontakt med oss om du skulle ha spørsmål om avtalen din og/eller priser. KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig førnøyd med alt. Bare at bil forsikringen har økt i pris. Ønsket kun å sjekke ut andre selskaper.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du har fått høyere pris på bilforsikringen din, fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. KLP Skadeforsikring/Pia
Ved tvungen hjemreise fra UDI, pga koronakrisen, bør KLP endre eller være fleksible i forhold til endringer globalt. Reiseforsikringen bør inneholde pandemier, slik at kunden kan oppleve større økonomisk støtte. Jeg opplever at KLP fraskriver seg ansvar i en alvorlig, uforskyldt hendelse.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd det slik. Dette er en ny situasjon for oss , og vi må lære underveis. Vi tar med oss din tilbakemelding videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundebehandling er preget av arroganse. De hører ikke på kunden forklaring før de bestemmer hvordan skal gå videre. Mangel på deres systemet, den bruker ikke email for mangel på betaling og hvis er utlandet og har mistet mobilen, du kan havne i alvorlig problem. KLP sender deg kun SMS.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Vi sender ut faktura først enten på avtalegiro/efaktura, papir eller på e-post, blir ikke denne betalt sender vi en purring i postkassen din. SMS sender vi om innbetalingen ikke har kommet inn innen forfallsdato på purringen. Hvis du mener vi har gjort en feil må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 55 54 85 00 eller e-post [email protected]. KLP Skadeforsikring/Pia
Rask tilbakemelding ved henvendelse. Blir godt informert ved endringer.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med hjelpen du har fått av oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Elendig kundeservice. Ringte for å få et tilbud, ringte igjen etter noen dager. Snakket da med en sur kundebehandler som ikke ønsket hjelpe meg, og sa noe helt annet enn det som først! Har reiseforsikring og full super kasko på bilen. Skulle ta hundeforsikring itillegg, men elendig service gjør at jeg bytter alle forsikringene over til et annet!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du ikke var fornøyd med servicen du fikk hos oss. Hvis du mener vi har behandlet saken feil, så må du gjerne ta kontakt med oss på telefon igjen. KLP Skadeforsikring/Pia