KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stor premieøkning fra 2016 til 2017 selv om kjørelengden er redusert fra 12 - 8 000 km.
Fungerer bra. Fornyer i utgangspunktet gjerne eksisterende forsikringsavtale, men vil undersøke alternativer.
Har flere forsikringer til ett bra pris. Lett att få kontakt om behov.
Veldig hyggelig når man skulle melde seg inn.. Men guri malla for et rot når man trenger hjelpen deres. Det tok dem 10 mnd for å utbetale en forsikring.. Og har pr i dag en sak med dem for 4 år på rad, hvor jeg må gjøre dem oppmerksom på at dem ikke har gjort samme saken ferdig... Dette er BARE en av mange punkter dem er dårlige på.. Det er nok andre å ta av.. Min kommentar til selskapet. Gjør det dere er gode på (pensjon), og la andre seriøse aktører holde på med det andre. Kan dere ikke forsikring eller bank.. Så la vær å prøv.
Altid behjelpelige, raske tilbakemeldinger, hyggelige samtaler, stiller alltid opp.
Dårlige kundebehandlere, prisen er forsåvidt grei, men ikkje når man tenker på at dette er et selskap med spesialpris for medlemmer i klp. Når skaden har skjedd fikk jeg veldig lite hjelp og endte opp med å måtte saksbehandle saken på egenhånd.
Hevder de er best i markedet på pris. Sjekker om det fremdeles er tilfelle.