KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har Klp forsikring og er utrulig godt fornøyd. Min kone jobber i helsevesen og er medlem i klp derfor forsikring.
Meget konkurransedyktige på bilforsikring. I motsetning til selskaper jeg har vært kunde hos tidligere, har KLP ikke lokkepriser for nye kunder, med saftige oppjusteringer ved første hovedforfall. Prisene holdes lave - uten nye anbud og hyppig bytte av selskap. Rask og ubyråkratisk oppgjør. Hyggelige saksbehandlere. KLP bør vurdere ny bonusordning på bilforsikring - men det er utvilsomt at gunstigere ordning, slik som et par konkurrenter nå lanserer, vil medføre høyere priser på forsikringene. Har også benyttet både reiseforsikringen og hundeforsikringen - begge med utrolig kjapt oppgjør og lite byråkati.
Drastisk økning av forsikringen på Bobil og SUV/bil uten at jeg som kunde ble informert.
Bra, men vil også sjekke andre selskaper på pris og.
De som behandler saker har Ingen lojalitet og stoler ikke på kundene sine. Dummeste jeg har hørt når de ber om prisoverslag og du leverer den men fortsatt sier de at nei dette kan hende at du har gjort det gjennom telefonen, de ser ikke at DT er stempel med firma sitt navn.
Har ikkje hatt trong for å bruke selskapet, god service.
Har flyttet alle mine forsikringer fra gjensidige til klp, fordi klp var mye billigere, så etter en samtale med en konsulent på klp fikk jeg et inntrykk at vilkårene er like bra. Jeg tok skammelig feil. Hunden min har brudd kloa og vi måtte til veterinær, det kostet meg over 2000 kr pluss medisin til ca 300 kr. Hvor overasket ble jeg da jeg fikk vite at forsikringen hos klp ikke dekker en halv part av utgiftene en gang! "Det er imidlertid unntak for utgifter til diettfôr, foreskrevne/utleverte medisiner, resepter, forbindingsmateriell og andre administrative kostnader samt gebyrer, attestutstedelse og utlevering av journaler" - skrev de til meg 😕. Det er nesten samme som ikke ha forsikring i det hele tatt. Kan også si at nettsiden deres ikke fungerer på mobil og nettbrett. Av positive ting kan jeg nevne: 1. Grei kundeservice 2. Prisen, men det hjelper lite fordi når ulykken er ute, viser det seg at man må nesten dekke alt selv.