KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super god hjelp! Jeg hadde glemt en betaling, en dyktig konsulent hjalp meg med å rette opp fadesen!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi er veldig glade for at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Er stort sett godt fornøyd med forsikringsavtalen og kundeveiledningen er bra. Kjapp responstid ved kontakt. Rimeligste alternativ for min bilforsikring.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd. KLP Skadeforsikring/Pia
De trenerer alt, de svindlet meg for kr 900 000,-. Da advokaten min hørte at det var KLP jeg hadde som selskap sa han at dette var ett av de værste forsikringsselskap han kjente til. Men hvilket valg har du når arbeidsgiver har personal forsikring gjennom klp. Styr unna dette selskapet.
Hei, Det var ikke hyggelig å høre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, så hvis du er uenig i utfallet må du ta kontakt med oss per telefon på 55 54 85 00. KLP Skadeforsikring/Pia
KLP har lave priser. Har liten erfaringer når skaden faktisk har skjedd, med unntak av noen mindre forhold på reiseforsikring. Litt knotete var det i forhold til at jeg også hadde noe reisedekning da deler av billetten var kjøpt med et mastercard med forsikring. De ønsket da å dele oppgjøret. Gikk greit, men opplevde det ikke akkurat som smidig. Lærdommen av det var å aldri bruke kort med reiseforsikring til å betale reisen med, hvis du primært vil bruke din "faste" reiseforsikring.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros, slik at vi hele tiden kan bli bedre. KLP Skadeforsikring/Pia
Begynte med en bra pris, har steget vanvittig iløpet av årene jeg har vært skadefri kunde.
Har hatt KLP no i 1 år og er strålende fornøgd.. Seriøst og solid selskap, bare så synd at ikkje alle får benytte seg av den gode prisen når en ikke er medlem.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. KLP Skadeforsikring/ Pia
Da jeg skulle flytte og forsikre mitt nye hus ble det rot i de forsikringene jeg allerede hadde. Faktura for mars ble heller ikke sendt, og jeg ble usikker i forhold til hva som var gyldig, og om jeg var forsikret i det hele tatt.Har vært svært fornøyd med klp forsikring tidligere, men nå syntes jeg tilliten er på gyngende grunn.
Hei og takk for tilbakemelding. Det er ikke hyggelig lesing at du har denne opplevelsen med oss. Vi kan dessverre ikke svare ut enkelsaker her, men ber deg ta kontakt med oss så vi kan se på denne saken.