KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice, hyggelig og behagelig å snakke med. Fikk svar på spørsmål som jeg hadde. Fornøyd med tilbudet vi fikk.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. KLP Skadeforsikring/Pia
Dyreste forsikringen jeg noen gang har hatt. Helt hinsides... Øker prisen kontinuerlig... Føler meg robbet etter 4 år som kunde.
Hei, Det var ikke hyggelig å høre. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 54 85 00 så kan vi ta en gjennomgang av avtalen din. KLP Skadeforsikring/Pia
Ny hos dere, men foreløpig veldig fornøyd med kundeservice.😊
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd. KLP Skadeforsikring/Pia
Kun frontrute skifte etter steinsprang, ellers alt greit.
Hei, Takk for tilbakemelding. KLP Skadeforsikring/Pia
De er tilgjengelige og har en grei pris. Prisen på min bil med grønne skilter som er brukt kun i privat regi, har blitt meget høy :(
Hei, Takk for tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 54 85 00 hvis du ønsker en gjennomgang av avtalen din. KLP Skadeforsikring/Pia
KLP ringte for og gi tilbud på forsikring, ga beskjed om at de kunne ringe opp om 60 min. Ingen ringte, jeg tok kontakt og fikk beskjed om at en rådgiver ringte meg om 2-3 minutter. Et døgn etterpå har de fortsatt ikke tatt kontakt. Kommer ikke til å ha mine forsikringer i et selskap som oppfører seg så lite profesjonelt mot eventuelle kunder.
Hei, Det var synd å høre at du ikke ble oppringt igjen. Vi beklager så mye. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 54 85 00, så skal vi sørge for at du får et tilbud av oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Skiftet til KLP forsikring pga godt tilbud pr telefon fra dem. Skulle spare flere tusen kroner i året. Etter 2 mnd uten å ha mottatt faktura, og heller ingen trekk fra kontoen, ringte jeg flere ganger for å høre hva som skjedde. Jeg fikk beskjed om at alt var i orden, regningene var betalt via autogiro. Til tross for at jeg ga beskjed om at der ikke var trukket noe fra kontoen min, ble jeg ikke hørt. Jeg hadde ikke oppgitt verken mitt eller min mann sitt kontonummer da konsulenten ringte første gangen med et godt tilbud. Hvordan kunne de da trekke autogiro? Ved ny henvendelse til KLP ba jeg om å få vite hvem som betalte regningene mine. De hadde ikke noe navn, men jeg fikk opplyst hvilket kontonummer det ble trukket fra. Helt ukjent kontonummer for meg! De skulle undersøke med økonomiavdelingen. Ingen tilbakemelding kom, så jeg ringte DNB, som er banken vi bruker. De kunne opplyse om at det kontonummeret mine regninger ble trukket fra tilhørte Sparebank 1 region Trondheim!! Da ble det nok en telefon til KLP. Så gikk det flere dager, og jeg ble usikker på om vi var forsikret eller ei. Da KLP tok kontakt igjen, via mail, fikk vi endelig en avklaring på dette. Regningene var trukket via autogiro fra en allerede fast kunde hos KLP. Nå skulle de sende en samlet kreditnota via e-post på beløpet vi skyldte denne kunden. Mye detektivarbeid for meg og mye rot fra KLP. Venter på regningen og har selvfølgelig skiftet tilbake til tidligere forsikringsselskap, til gunstig pris.
Hei, Det var synd å høre at du har hatt denne erfaringen med oss. Vi beklager så mye for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Vi tar i mot både ros og ris for å hele tiden kunne jobbe med å bli bedre. KLP Skadeforsikring/Pia