KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Glemt å betale en gang da fikk jeg trusselbrev med engang isteden for purring så betalt og byttet.
Ordnet opp, når jeg dokumenterte feil pris ved endring av forsikring . Vanskelig å få kontakt på telefon
Hei! Så fint at du gjorde oss oppmerksom på feilen og at den ble rettet. Vi kan i perioder oppleve at flere ønsker å ringe oss på en gang. Du kan legge igjen ditt telefonnummer så ringer vi deg tilbake. Du kan også kontakte oss via chat mandag-fredag 08.00-16.00 eller sende oss en e-post via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Tegnet forsikring his KLP på mine to hunder,valgte KLP fordi de gav inntrykk av relativt lav egenandel ved skade.Da den ene hunden min fikk ørebetennelse klødde den seg kraftig mot hodet og fikk en rift på øyet.Jeg tok den til veterinær og fikk konstantert ørebetennelse og rift på øyet.Overraskelsen var stor da KLP krevde dobbel egenandel av meg pga "to diagnoser".Føler meg rett og slett bedratt.Hva om hunden skulle komme ut for en ulykke med flere ulike skader?Jeg har klaget på dette til KLP,de gir meg ikke medhold.Advarer derfor alle andre mot å gå i samme fella.
Hei! Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Hvis du trenger mer informasjon om din skadesak er du velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller via kontakskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Fikk et tilbud for et år siden. Var i kontakt med dem om dette var et lokketilbud. Det forsikret de meg om at det ikke var. Et år senere setter de opp prisen med over 40%. STYR UNNA!!
Du har fått høyere pris på forsikringene dine fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. Med pensjon i KLP får du alltid den laveste prisen vi kan tilby. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
sagt meg opp selv de ta imot montlig betalinger over 2 år
Hei! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller via Min Side så kan vi se på avtalen din og se hvorfor den har blitt avsluttet. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Kjempe bra kommunikasjonen og opplysninger å forklaringen om forsikringen
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Seriøs og rask behandling ved kontakt ad div endringer/ skader knyttet til de ulike forsikringer.