KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt så dårlig dekning. Tenner har jeg alltid forsikret på mine hunder, men det viste seg at KLP ikke dekket til tross for samme pris på forsikringen. I en svært stresset situasjon, glemte jeg å spørre spesifikt om dette. Kundebehandler ringte oss mange ganger for å få oss som kunder og kunne godt ha informert. Det ender med at vi bytter til annet selskap. Det kan neppe være bærekraftig for KLP i disse tider med sosiale media.
Hei! Vi beklager hvis du føler at du ikke har fått den informasjonen du hadde behov for. Du finner fullstendige vilkår over dine forsikringer på klp.no og på Min Side. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Dårlig kommunikasjon og tilbakeholder opplysninger Skal avslutte alt jeg har hos de
De er sykt dyre i utgangspunktet, og har nå satt opp prisen med 10% i tillegg
Det er svært farlig å ha forsikring hos dem, fordi når ulykken skjer, nekter de å dekke det du har rett på. Hold dere unna KLP Forsikring AS betal heller noen hundrelapper ekstra til et pålitelig selskap for å være sikker på at du får det du har krav på når du trenger det.
Rask reaksjon ig tilbakemelding. Forutsigbar premie.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen og forsikringene hos oss. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Det verste forsikringselskapet jeg vet. Det står i forsikringsdokumentene hvar som er dekket av bilforsikringen. Allikevel nektet de å hjelpe oss. Det er best å holde seg langt vekke fra KLP. Vi fikk motorproblem på ferie i Danmark. Det står i forsikringsdokumentene at vi får leiebil ved upåregnelig driftstans. Men de sa at nei, det var ikke dekket. Hva er poenget med å ha forsikring? Heldigvis har vi mobilitetsgaranti fra Volkswagen. Fet er bare synd vi kastet bort penger med å betale for en ubrukelig forsikring.
Etter tilbudet, betalte jeg mer, og jeg spurte om det men ingen svarte. Jeg er misfornøyde.
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen din her. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller på chat man- fre kl 08.00-16.00.Har du sendt oss en e-post skal denne ha blitt besvart innen 48 timer. Ønsker deg en fin sommerdag! Hilsen Anne/Kundeservice