Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nemi har svart til forventningene men bilforsikringen har økt uforstålig.
Høyt bonustap selv med høy bonus! lang tid for opprykk. Elendig side - priser oppgis ikke, ingen kalkulator. «Min side» var utilgjengelig i månedsvis. Spm må mailes eller ringes om. Dårlig dekning og vilkår er vagt forklart. Ellers kjapp å svare ved skadesaker.
Meget bra kundebehandling og erstatningskrav, men ikke fornøyd med den høye prisøkningen.
Fint med kjent, lokal fast forsikringskonsulent som kundekontakt., men prisen er etterhvert blitt høy - over kr 4 000 pr. mnd som jeg synes er for dyrt.
Dette firmaet burde vært øyeblikkelig stengt ned. De driver på ulovlige metoder som går raskt kraftig utover kunder Vi rakk å ha Nemi forsikring i hele 13 dager før de fullstendig uten forvarsel sa opp forsikringen med TILBAKEDATERING på to dager. Noe som gjorde at vi plutselig stod uten forsikring, og måtte betale dyrt til TFF for de to dagene NEMI tilbakedaterte. Har pågående sak i finansklagenemda som nå har tatt over 12måneder saksbehandslingtid. Ikke svarer de finansklagenemda, ikke svarer de oss, men de var steike flink til å sende ut en HAUG med fakturaer uten mål og mening samme dag som vi ble tvunget til å bytte til Gjensidige da dem sa oss opp uten mening... Dette er noe av det mest fantastiske useriøse rassfirma jeg har opplevd i mitt liv. Det å ha forsikring hos disse kan gi deg alvorlige problemer den dagen du virkelig trenger hjelp. STAY AWAY, for gudsskyld!
+ Raske til å hjelpe til og gjøre opp for skade. Hyggelige priser. - Kun eier og samboer for kjøre bil med veteranstatus.
Ingenting negativt å skrive, det er og blir som man selv gjør det til 😉 Fornøyd jeg!
Ble garantert at ikke prisen ville stige fra år til år, men øker prisen med 10-12 % årlig. Jeg må klage på økningen hvert eneste år . Veldig slitsomt.
Billig til og begynne med så blir det dyrere.. stanset forsikring uten personlig varsel. En termin var ikke betalt i tide, det førte jeg fikk gebyr over 2000kr. for geby fra trafikkforsikringsforeningen!!!
Ekstremt god kundeoppfølging! Vi har også erfart at skadeoppgjør har vært meget raskt, effektivt og realt. Men der er særlig kundeoppfølgingen som er særs bra!
Jeg har hatt behov for forsikringen 2 ganger, på de to årene jeg har vært kunde. Begge ganger reiseforsikring. Veldig raskt oppgjør begge gangene, helt problemfritt. I tillegg får jeg snakke med en person, det går an å sende mailer frem og tilbake, og få en kundebehandler å forholde meg til, og det teller mer for meg enn pris. Prismessig aner jeg derfor ikke hvordan de er i forhold til andre selskap.
De ødelegger livet for deg når skaden skjer. Dikter opp datoer og hendelser selv, og i tillegg prøver de seg på å Doble egenandelen fordi du ikke så hele skaden på 1 time kl 24 å måtte opp på hytta igjen på ett senere tidspunkt for å sjekke over.