Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er veldig fornøyd med Nemi over tid. Sammenlignet med andre er dette det selskapet vi har best erfaring med. Aldri noe snusk slik som feil i papirer og ting som ikke stemmer med avtale som blir gjort. Dette har vi opplevd flere ganger med andre selskaper. Virker som Nemi tar vare på oss som kunde.
Har hatt denne forsikringen i en del år og erfarer uforholdsmessig høy prisøkning.
Byttet til Nemi pga dem lovte lav pris, og lav pris over tid, men det ble en voldsom oppgang i pris etter første år.
Ikke bra pga dårlig service, seint betalings påminnelser, det burde holde takk.
Dårlig med info fra dere og dårlig vurdering i forhold til problem med nav.
Jeg har hatt Nemi forsikring i noen år nå, og er ganske fornøyd med prisene de har. Ingen andre selskap har klart å få gitt meg rimeligere tilbud. Har hatt en sak hvor jeg måtte få ny tlf grunnet vannskade. Jeg betalte egenandel og fikk ny dekket på forsikring. Jeg vurderer selvfølgelig å bytte selskap for å evt få bedre priser men pr nå så har ikke dette skjedd. Skal ha elbil om noen år og da tror jeg at det blir et annet selskap hvis de blir dyre?! for tidlig å vite.
Dette er et forsikringsselskap som er billig og greit å forholde seg til. Vil ikke bytte med noe annet. Forsikringsavtalene er enkle og lettforståelige.
Forandrer / senker bonusen din uten advarsel og øker litt og litt måneds utbetalinger.
De har stilt opp slik jeg ønsker og har forhåpninger om at et forsikringsselskap skal gjøre. Jeg har riktignok ikke hatt store ulykker, men holdningen jeg har blitt møtt med i det daglige, gjør at jeg har tillit til dem!
Fikk et bra tilbud i anbudsrunde på bilforsikring, men mitt gamle selskap kom med et enda bedre tilbud i 12 time. Har nå mottatt «erstatningsfaktura» etter å ha benyttet meg av angrerett. Selger ringte meg og sa han ble kalt inn på teppet, fikk kjeft av sjefen og at han mistet sin sommerbonus.
God service og hyggelige saksbehandlere. Har hatt en skade som ble løst på en glimrende måte.
Har vært her nå i 5 år og aldri hatt noen av problemene som skrevet i kolonnene. Aldri problemer å få kontakt ,og min kontaktperson som heter (anonymisert) er alltid imøtekommende. Jeg vil anbefale på det sterkeste. Nå har ikke jeg hatt noen skader på 15 år så når det gjelder oppgjør kan jeg ikke uttale meg der. Men det er ryddig og enkelt
Jeg skjønner ikke grunn til å ha denne side om man fortsatt må printa ut fakturer man fått, og spare i permer på loftet. Skadeoppgjør gikk ganske raskt.
Jeg har fått en premieøkning på ca 40 % siste året. Forklaring fra selskapet er økning av verkstedspriser og indeksregulering.
Ingen tilbakemeldinger etter skade, samt lite fleksible i forhold til leiebilavtale. Alt for høyt bonustap ved skade. 30 % ?..