Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter Nemi forsikring overtok. Er jeg ikke fornøyd med å få hjelp når jeg ber om det. Har aldri vært noe problem tidligere å få mail tilsendt med god oversikt på hva jeg betaler i forsikring. Nå får jeg en mail som ikke går an å åpne på noen måte. Da fikk jeg beskjed at sånn var det bare. De kunne ikke gjøre noe med det. Og var jeg ikke fornøyd så kunne jeg bare bytte selskap. Han var skikkelig ufin han jeg pratet med. Er vel ikke så rart jeg vil se hva jeg betaler for hver mnd. Er vel ille jeg må ringe hver mnd. for å spørre. Dårlig service på de som har tatt over. Ikke fornøyd lengre.
Dårlig med faktura. Bekreftet en pris, sender rar faktura som ikke stemmer.
Har ikke hatt noen skader uten om en frontrute på bobil så ikke var noe problem, ellers har jeg ingen erfaring med skade eller lignende så jeg er godt fornøyd med Nemi.
Veldig dårlig skadebehandling. Du må ringe selv mange ganger. Du for ikke svar skriftlig fra selskapet eller takstmannen.
Var hos veterinæren med hunden min som hadde skadet seg. Jeg hadde egentlig ikke råd til å bruke 2000 kroner på dette nå, men med egenandelsfordelen til Nemi, så slapp jeg egenandel! Takk Nemi😊
Hold dere langt unna, de burde ikke få drive forsikring i det hele tatt.. Sier ikke opp for deg, forsikrer feil eiendeler, fakturer feil om og igjen, må følge med ALT de gjør. Kundebehandler svarer ikke etter du har tegnet.. Etter det mail svar etter en dags tid.. De finnes ikke ydmyke når de gjør feil, heller arrogante.. Aldri brukt så mye tid på telefon og mail et sted jeg har vært kunde...
Tar lang saksbehandling, får ingen forsikringbevis pr, post og dårlig kommunikasjon med sine kunder. Lang ventetid til å få et enkelt svar fra dem. Når faktura er utbetalt fra kundens side, er likevel alle på fakturaavdeling får ikke beskjed om utbetalingen. Derfor er det en konsekvens for sine kunder.