Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen skader uten om en frontrute på bobil så ikke var noe problem, ellers har jeg ingen erfaring med skade eller lignende så jeg er godt fornøyd med Nemi.
Veldig dårlig skadebehandling. Du må ringe selv mange ganger. Du for ikke svar skriftlig fra selskapet eller takstmannen.
Var hos veterinæren med hunden min som hadde skadet seg. Jeg hadde egentlig ikke råd til å bruke 2000 kroner på dette nå, men med egenandelsfordelen til Nemi, så slapp jeg egenandel! Takk Nemi😊
Hold dere langt unna, de burde ikke få drive forsikring i det hele tatt.. Sier ikke opp for deg, forsikrer feil eiendeler, fakturer feil om og igjen, må følge med ALT de gjør. Kundebehandler svarer ikke etter du har tegnet.. Etter det mail svar etter en dags tid.. De finnes ikke ydmyke når de gjør feil, heller arrogante.. Aldri brukt så mye tid på telefon og mail et sted jeg har vært kunde...
Tar lang saksbehandling, får ingen forsikringbevis pr, post og dårlig kommunikasjon med sine kunder. Lang ventetid til å få et enkelt svar fra dem. Når faktura er utbetalt fra kundens side, er likevel alle på fakturaavdeling får ikke beskjed om utbetalingen. Derfor er det en konsekvens for sine kunder.
Vi var hele familien på ferie i Spania og på vei til flyplassen i Madrid parkerte vi leiebilen i sentrum for å spise lunsj. Etter et raskt måltid gikk vi tilbake til bilen og oppdaget at den var tømt for bagasje. Alt vi hadde med oss pluss feriens innkjøp var stjålet... Etter noen telefonsamtaler, var prosessen i gang. NEMI ble selvfølgelig kontaktet og vi ble fortalt av hyggelig ansatt hvordan vi skulle forholde oss. De var også veldig opptatt av hvordan vi hadde det. Vel hjemme igjen ble det oversendt til NEMI en godt dokumentert oversikt over hva som var stjålet. Oppgjøret kom relativt raskt, og vi var fornøyd selv om mange personlige ting var borte for alltid. Fantastisk service og utrolig hyggelig kontaktperson :-) Har matchet pris med andre selskaper ved flere anledninger, men Nemi vinner. Har følelse av en mer personlig oppfølging enn i andre selskap. Super service = fornøyd kunde :-)