Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere langt unna, de burde ikke få drive forsikring i det hele tatt.. Sier ikke opp for deg, forsikrer feil eiendeler, fakturer feil om og igjen, må følge med ALT de gjør. Kundebehandler svarer ikke etter du har tegnet.. Etter det mail svar etter en dags tid.. De finnes ikke ydmyke når de gjør feil, heller arrogante.. Aldri brukt så mye tid på telefon og mail et sted jeg har vært kunde...
Tar lang saksbehandling, får ingen forsikringbevis pr, post og dårlig kommunikasjon med sine kunder. Lang ventetid til å få et enkelt svar fra dem. Når faktura er utbetalt fra kundens side, er likevel alle på fakturaavdeling får ikke beskjed om utbetalingen. Derfor er det en konsekvens for sine kunder.
Vi var hele familien på ferie i Spania og på vei til flyplassen i Madrid parkerte vi leiebilen i sentrum for å spise lunsj. Etter et raskt måltid gikk vi tilbake til bilen og oppdaget at den var tømt for bagasje. Alt vi hadde med oss pluss feriens innkjøp var stjålet... Etter noen telefonsamtaler, var prosessen i gang. NEMI ble selvfølgelig kontaktet og vi ble fortalt av hyggelig ansatt hvordan vi skulle forholde oss. De var også veldig opptatt av hvordan vi hadde det. Vel hjemme igjen ble det oversendt til NEMI en godt dokumentert oversikt over hva som var stjålet. Oppgjøret kom relativt raskt, og vi var fornøyd selv om mange personlige ting var borte for alltid. Fantastisk service og utrolig hyggelig kontaktperson :-) Har matchet pris med andre selskaper ved flere anledninger, men Nemi vinner. Har følelse av en mer personlig oppfølging enn i andre selskap. Super service = fornøyd kunde :-)
Opplevde turbohavari på en 2015 mod. BMW X3 for 14 dager siden, gått 55 000 km. Trodde jeg skulle være i trygge hender da jeg valgte en forsikring via Autoconsept som heter Gull når jeg kjøpte bilen ny. Men nei, det eneste jeg opplevde var at de trenerte saken, lette etter et vilkår i de generelle betingelsen for å komme unna erstatningsansvaret, anbefaler på det sterkeste å holde seg unna selskapet. Tok så kontakt med min rådgiver i Nemi forsikring, forklarte problemet og ble henvist til en av deres takstmenn. Traff en meget hyggelig og hjelpsom person, tok umiddelbart affære, sjekket opp saken og meddelte at dette ble dekt av min super forsikring jeg har hos de, alt skjedde i løpet av en time. Autoconsept brukte en uke på å finne vilkåret for avslaget, i tillegg svært dårlig kundebehandling, unngå selskapet.
Var uheldig å ikke få bagasjen min på en reise. Dagen etter jeg kom tok jeg kontakt med Nemi forsikring. Alt løste seg via en telefonsamtale på 3 minutter!! Utrolig bra service og ikke minst hyggelig kar som hjalp meg:-) Anbefaler de på det sterkeste!!
Aldri Nemi forsikring igjen, når uhellet skjer så setter de egne krav og bryr seg ikke i det hele tatt om hva kunden har å si eller kundens meninger. ALDRI NEMI forsikring.