Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er veldig godt fornøyd med Nemi Forsikring. Har hatt mange selskaper opp i tiden. Ingen har gjort meg mere tilfreds og hvordan kunden vil ha det. Kunden er i fokus hele tiden. Selger meg den forsikringen som er påkrevet for å ha en god forsikring. (DEKNING)
Bare surr og rot med faktura. (Min side) har ikke fungert så lenge jeg har hatt forsikringer der. Ikke folk på kundeservice som tar tlf. Forsøkte å ringe mange ganger over 2 dager uten svar. Tlf svarer det er å de ringer tilbake når det er din tur. Bare rot og tull, velg et annet selskap da servicen er dårlig. Har vel ikke råd til å ansette kundebehandlere da prisene på forsikringer ikke tillater det. Viktigere å selge forsikringer enn å ta vare på de kundene som har forsikringer i Nemi. Du får en fast kundebehandler når du tegner forsikring å alt høres greit ut. Så fort du har tegnet avtale blir kundebehandler og servicen borte. Mulig de har hjemmekontor å driver med andre ting enn å gjøre jobben sin.
Har hatt Nemi nå i 5år og vi er bare fornøyd! Vi opplevde sykdom på reise i USA og alt var bare så bra. Kontakten var knall og alt gikk smurt fra start til slutt. Det samme kan vi si om bil. Vil absolutt anbefale Nemi til alle og en🤩
Nemi Forsikring har veldig pene priser og utøver god service. Vi er veldig fornøyde.
Har ikke hatt noen skader gjennom 50 år. Det er når man får skader/oppgjør at man kan vurdere selskapet.
God kundebehandling, tar alltid telefon, med (anonymisert) som kundebehandler går det som en lek😃