Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endel delate, ikke fått med bonus ved bytte av bil, ikke gått bort fra bil 2 pris til bil 1 pris. Tar ikke ansvar for tannhelseforsikringen jeg hadde krav på. Rot ved salg av bil.
Veldig bra service, her kan man få forsikret til alle døgnes tider, personlig service. Holder seg til avtalen, uten noe skjult Fiksfaks. Anbefaler Nemi på det sterkeste😊
Må krangle med dem hvert år fordi de legger på prisene med ca 10 - 15 %. sier dem ikke kan gjøre noe med dette, men reduserer prisen HVER gang jeg bytter!! Forøvrig, De 2 gangene jeg har hatt bruk for hjelp, har skadeoppgjøret vært helt problemfritt, og dette er svært positivt. Videre er de blant de aller rimeligste selskapene.
Et helt ok selskap men ikke mer enn det. Hadde det vært mulig å gi 2 1/2 stjerne så hadde det passet midt i blinken - så 3 under tvil. Billig ved nytegning men en prisøkning på 35% over tre år er for drøyt. Hatt en skade på huset i fm utbedring hos naboen hvor denne hadde skylden. De var raske med å ordne takstmann, men det tok ganske lang tid før vi fikk det godkjent som forsikringssak og reparert skaden. Dette kostet oss noen tusenlapper i leieinntekter som de ikke dekket. Var heller ikke spesielt behjelpelige med regresskrav mot naboen som innledningsvis ikke ville dekke vår egenandel. Nemi mente at vi måtte innhente opplysninger om naboens forsikringsselskap og annen info på vegne av dem. Stort minus også for en nettside som har vært nede lenge etter å ha blitt hacket. Når et av de store og etablerte selskapene kommer på banen med bedre pris og vilkår er ikke valget veldig vanskelig, dessverre. Ja, også imponerte ikke agenten spesielt mye. Når skaden hadde skjedd hadde vedkommende plutselig ikke noe med noe å gjøre. 1 stjerne til agenten.
Helt elendig kundebehandling, umulige å få tak i. Øker polise summen MYE hver eneste år, selv om man har vært helt skadefri. Lite samarbeidsvillige, sender regninger i hytt og gevær.
I forbindelse med en reise som mine to sønner skulle på til Sverige, men som ikke kunne gjennomføres pga Corona, fikk jeg til tross for stor pågang, svar fra Skadeavdeling allerede etter fire dager (inkludert helg!). Svaret var positivt,og penger var allerede på vei. Før henvendelsen til Skadeavdelingen, hadde jeg fått god hjelp og veiledning av min hyggelige kunderådgiver på et kontor (agent) i Sarpsborg. En utrolig positiv opplevelse!!!👏🏼🤩
Meget fornøyd med service og hjelp til mine forsikringer og en absolutt Ok pris.