Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et helt ok selskap men ikke mer enn det. Hadde det vært mulig å gi 2 1/2 stjerne så hadde det passet midt i blinken - så 3 under tvil. Billig ved nytegning men en prisøkning på 35% over tre år er for drøyt. Hatt en skade på huset i fm utbedring hos naboen hvor denne hadde skylden. De var raske med å ordne takstmann, men det tok ganske lang tid før vi fikk det godkjent som forsikringssak og reparert skaden. Dette kostet oss noen tusenlapper i leieinntekter som de ikke dekket. Var heller ikke spesielt behjelpelige med regresskrav mot naboen som innledningsvis ikke ville dekke vår egenandel. Nemi mente at vi måtte innhente opplysninger om naboens forsikringsselskap og annen info på vegne av dem. Stort minus også for en nettside som har vært nede lenge etter å ha blitt hacket. Når et av de store og etablerte selskapene kommer på banen med bedre pris og vilkår er ikke valget veldig vanskelig, dessverre. Ja, også imponerte ikke agenten spesielt mye. Når skaden hadde skjedd hadde vedkommende plutselig ikke noe med noe å gjøre. 1 stjerne til agenten.
Helt elendig kundebehandling, umulige å få tak i. Øker polise summen MYE hver eneste år, selv om man har vært helt skadefri. Lite samarbeidsvillige, sender regninger i hytt og gevær.
I forbindelse med en reise som mine to sønner skulle på til Sverige, men som ikke kunne gjennomføres pga Corona, fikk jeg til tross for stor pågang, svar fra Skadeavdeling allerede etter fire dager (inkludert helg!). Svaret var positivt,og penger var allerede på vei. Før henvendelsen til Skadeavdelingen, hadde jeg fått god hjelp og veiledning av min hyggelige kunderådgiver på et kontor (agent) i Sarpsborg. En utrolig positiv opplevelse!!!👏🏼🤩
Meget fornøyd med service og hjelp til mine forsikringer og en absolutt Ok pris.
Uholdbart at det ikke kan logges inn på egen side på nett og hente ned ønsket info om forsikringen.
Konkuransedyktig på pris de 3 første årene. Så kom økningen. Ca 50 % på flere av forsikringene. Uholdbart.
Som eneste Reisende i lag med 30 pensjonister i et reisefølge til Lanzarote i starten av mars, var jeg den eneste som ikke fikk dekket noe son helst ved avbrutt ferie på grunn av Korona epedemien. Resten av reisefølget hadde reiseforsikringer i andre selskap. Jeg fikk opplyst at Nemi hadde like bra forsikring da de kontaktet meg og ønskte meg som kunde.