Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I løpet av årene som vi har vært kunde hos Nemi har vi heldigvis ikke hatt hendelser som har krevd utbetaling fra Nemi. Vi har vært kunde hos dem i 4-5 år. Sidene deres er enkle å navigere seg på og en får raskt svar når en skal melde om endringer i forsikring. Da vi byttet til Nemi fikk vi et veldig bra pristilbud på de tre forsikringene. I år (2019) har prisen gått kraftig opp hvor vi nå må betale 2000 kr ekstra i året. På tide å skifte forsikringsselskap.
Aldri brukt reiseforsikring. Da jeg for en gangs skyld trengte det pga sykdom, mageinfeksjon i Mexico. Jeg og min kone ble sengeliggende 1 av 2 uker. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte jo vite at jeg måtte ha signatur fra legen om at jeg måtte holde senga. Jeg er aldri syk og det siste jeg tenkte på var praktikalitetene rundt dette, jeg ville jo bare bli frisk, men vi kom oss ikke ut av leiligheten. Dessuten tviler jeg på at mange leger hadde skrevet at pasienten MÅ holde senga, for det måtte jeg ikke hvis formen hadde tilsagt noe annet.
Fikk tilbud på mine forsikringer, men så snart jeg hadde inngått avtalen så satte de opp prisen mnd etterpå. Dårlig gjort.
Kjempe fornøyd med min datters reiseforsikring😊 1 telefon, noen mailer/dokumentasjo så var oppgjøret ferdig på 1 uke. Tommelen opp😊👍👍 Hilsen fornøyd kunde.
Har vært kunde der i 10 år. ingen skader eller bulk/ulykke bortsett fra en steinsprut i frontruta på en bil. Så kjørte jeg på et Rådyr og fikk skader for nesten 70.000 på bilen. Da var det plutselig ikke dekning for slikt. Så da blir det bytte av selskap.
Meget fornøyd med min kundebehandler. Han svarer raskt, følger opp og har mye kunnskap. Har et ønske om billigst mulig forsikringer, belønning for å kjøre skadefritt. :-)