Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter et hærverk/skade på båt fikk jeg raskt hjelp og et raskt oppgjør fra forsikringsselskapet.
Fikk en liten vannskade på huset, de kom raskt for å sjekke evt utbedringskostnader - men rapporten måtte jeg selv etterspørre flere ganger. Til tross for at skaden var forårsaket av dårlig håndverk (som jeg selv konkluderte med) så tok det 2 mnd, gjentatte tlf samtaler til en vag og stilletiende saksbehandler som ikke tok stilling til noen ting, emailer m.m, før jeg til slutt måtte selv skjære gjennom for å høre hva de faktisk ventet på, de skyldte på alt fra elektriker som skulle se på saken til fyren som hadde utarbeidet sanneringsrapporten - hvor det spesifikt sto at vedkommende hadde konkludert og ikke ville foreta seg noen ting mer. De ventet altså på ingenting, og det samme gjorde jeg - og hadde gjort, lenge. Frustrert over hvor tunggrodd kommunikasjonen var med saksbhd., utfallet var som forventet (til tross for at det sto endel feil i den) men å kaste bort to måneder på noe som hele veien var åpenbart er bedrøvelig.
Bra forsikringer, raskt og ryddig oppgjør ved skade. Egen rådgiver.
Har hatt to skadesaker med Nemi forsikring. Det tok lang tid å få tilbakemelding etter innsendt skademelding, deretter er vår erfaring tilbakemelding med forslag til meget lav eller ingen skadedekning. Har ikke erfart slik blanding av usaklig begrunnelse, vanskelig kommunikasjon og behov for oppfølging for å få saken ferdigbehandlet. I den siste saken sender vi nå inn klage. Erfaringsmessig, sammenliknet med tidligere selskaper vi har hatt, virker ansatte umodne/uerfarne, og preget av for stor arbeidsmengde (ringer ikke opp, vanskelig å få i tale etc.)
Unngå å bruke NEMI, lite hjelpsomme og vanskelig å komme i kontakt med. Har ventet i over 2 timer over 5 ganger i telefonkø