Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke nødvendig hjelp på reise, da ektefelle ble alvorlig syk (hjerteproblemer) måtte vi ta vanlig fly hjem uten helsepersonell. Sykdommen var såpass alvorlig at vi ble frarådet av Norske leger å fly, skulle hatt ambulansefly, på bakgrunn av Tyrkisk lege og SOS vurdering, måtte vi ta vanlig transport... Ektefelle ble reinnlagt sykehus i Norge på under 1 døgn, med hjertestopp.
Dessverre motsatt av alle andre forsikringer, de øker pris hvert år. Om service også det er ikke lett å handle med dem.
Har måttet benytte oss av forsikringen vår to ganger. Første gangen da fryseboksen vår røk. Førte opp sånn omtrentlig verdi av varer som ble ødelagt og fikk igjen alt. Så ble jeg frastjålet håndveske på reise. Fikk dekket alt. Til og med kontanter jeg hadde i vesken da jeg kunne vise til uttak i minibank samme dag. Er veldig fornøyd!
Frem til for et par år siden stod dette selskapet til 5 stjerner. Jeg hadde da en helt enestående forsikringsagent som ryddet opp raskt og effektivt. Var alltid tilgjengelig. Hadde en skade på bil og det ble ordnet med det samme. Nå og de siste par årene har jeg fått ny forsikringsagent som sjeldent svarer og som endrer på kilometer og stiller spørsmål ved om jeg har endret kilometer. Fikk beskjed om at alt var greit tilslutt, men når jeg nå skifter selskap så kommer et restbeløp for å ha høynet kilometer fra 8000 km til 12000 km på ca 370,- kr. Vi snakker en måned. Dersom man ganger dette med 12 mnd. blir dette rimelig dyrt. Det skjedde tydeligvis noe da de ble kjøpt opp for et par år siden eller hva det var. Skuffet:-)
Må være det forsikringsselskapet i Norge som er vanskeligst å få tak i etter man har blitt kunde... Kunderådgivere som er fantastiske fram til du har blitt kunde og etter det umulige å få tak i... Forsikringer blir ikke lagt inn riktig og ingen system på noenting! Etter 2mnd som kunde hos Nemi så er det rett tilbake til mitt forrige selskap der de faktisk tar vare på kundene😊