Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må være det forsikringsselskapet i Norge som er vanskeligst å få tak i etter man har blitt kunde... Kunderådgivere som er fantastiske fram til du har blitt kunde og etter det umulige å få tak i... Forsikringer blir ikke lagt inn riktig og ingen system på noenting! Etter 2mnd som kunde hos Nemi så er det rett tilbake til mitt forrige selskap der de faktisk tar vare på kundene😊
Jeg ønsket et tilbud på forsikring til et lite boligsameie på 3 seksjoner. Totalt areal ca 300m2. Kjeller med boder utgjør 100m2. Boflate 200m2. Tilbudet ble så dyrt at selger ikke så det som noe poeng å gjøre ferdig utregningen. Men han kunne si at det kom godt over 20 000kr. Årsaken til den skyhøye forsikringen er at Nemi Forsikring ikke ønsker eldre boliger i sin portefølje. Boligen er fra 1952 og totalrenovert. Det hadde tydeligvis ingenting å si.
Har hatt samme kundekontakt i Sandvin Forsikring AS siden jeg ble kunde i Nemi. Får svar på alle spørsmål med en gang - og føler at jeg blir tatt godt vare på som kunde. Jeg har dessverre hatt et par skader - Nemi har håndtert dette på en profesjonell måte.
Når en går over til dem, da er de best, men når det skjer noe skade, da er de stille, følger ikke opp, og advokaten skriver på dems vegne, at de kan ikke støtte en i dette tilfelle. Men det er bare advokat som sender mail, ingen av Nemi.
Banken min sier det er ingen ting med belastninger, ble sent trafikkforsikringsforeningen, da de sa opp min forsikring?
Har bare god erfaring med Nemi og har egentlig ikke noe problem med selskapet