Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen vet hva den andre gjør. Mangel på kommunikasjon og useriøs behandling av kunder.
Har en 16 år gammel bil som jeg da betaler over 7000kr i året. Alt for dyrt!
Har ikke hatt noe med dem å gjøre i forbindelse med skader, men de har vært veldig imøtekommende uansett spørsmål og kommet med gode tips og råd da jeg skulle endre på forsikringen min.
Har hatt innbrudd i mai. Har ikke fått skadeoppgjør, ble lovet saksbehandling etter en uke, nå er det 9 september. Har kontaktet selskapet mange ganger. De ringer ikke tilbake. De trenerer eller er rett og slett udugelige.
Prisen er bra på flere av produktene. Oppgjør og oppfølging ikke bra.
Nemi hadde gode priser. Det vi har opplevd som vanskelig er bla. kvartalsvis betaling. Etter et halvt år oppdaget jeg etter purringer fra tidligere selskap, at jeg betalte forsikring 2 steder. Da utstedte Nemi kreditnotaer, og for oss medførte dette at det ble svært uoversiktlig. Dette kan være fordi vi er samboere med hver vår økonomi. Vi ville hatt bedre oversikt med måndlig betaling.