Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De gjør alt de kan for å unngå å betale ut penger etter skade. I mitt tilfelle var det helt tydelig at den såkalt nøytrale takstmannen ikke var nøytral. Når man betaler over 40000 i forsikringer per år, bør man få hjelp når ulykken er ute.
Har vore kunde i NEMI i mange år og har mange forsikringer der. Har hatt to skader ila denne tiden og har svært god erfaring med NEMI idf.
Ikke noe god erfaring. Øker forsikringsbeløp uten å gi beskjed, svarer ikke på henvendelser, sier de ikke har mottatt noe e-post osv. Dårlig kundehandsaming og veldig dyre. Ikke forståelsefulle eller hjelpsomme.
Gått 5 mnd å ikke fått svar på skadesaken (som er rimelig rett-fram sak) De drøyer der for hver mail tlf jeg tar. Har tatta saken med Fink'n
Kontaktet de i sept for å få et tilbud på forsikring av min butikk da jeg har alle mine andre forsikringer der, 5 stk. De lovte å ta kontakt, kontaktet de igjen i januar, de lover å videreformidle og ta kontakt, enda ikke hørt noe....
Mistet ryggsekk i en taxi. Den dukket aldri opp på hittegods og taxi sentral ble kontaktet men fant ikke sekken. Nemi mente det ikke var grunnlag for erstatning for stjålne eiendeler.
Har kun hatt én skade med Nemi forsikring (bil kasko), og det ble ordnet uten problemer eller forsinkelser. Jeg har også en kontaktperson som svarer på mail/telefon raskere enn man kan forvente. Et minus med Nemi er at websidene deres (Min Side) ikke har fungert på veldig lenge, så man må kontakte dem pr. mail/tlf. for å se avtale o.l. Prisene deres har imidlertid vært helt uslåelige.