Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som eneste Reisende i lag med 30 pensjonister i et reisefølge til Lanzarote i starten av mars, var jeg den eneste som ikke fikk dekket noe son helst ved avbrutt ferie på grunn av Korona epedemien. Resten av reisefølget hadde reiseforsikringer i andre selskap. Jeg fikk opplyst at Nemi hadde like bra forsikring da de kontaktet meg og ønskte meg som kunde.
Har kontaktet hovedkontor, samt selger i Trondheim, ingen svarer. Selv om jeg må betale litt mere skifter jeg selskap.
Rask og forståelig informasjon. God oppfølging mens datter satt korona-fast i Lima. Rask utbetaling av utgifter til hjemreise. Mangelfull hjemmeside/Minside, men god oppfølging på telefon.
Tilbyr en elendig kundeservice og forsikringsagenter som feilinformerer. Ingen hjelp, jeg har fått beskjed av konsulent at jeg burde bruke en annen selskapet. Et selskap gjennomgående preget av rot.
God på prising og vilkår på høyde med resten av markedet. Jeg har hatt 2 skadesaker som er ble prosessert upåklagelig.
Er veldig godt fornøyd med Nemi Forsikring. Har hatt mange selskaper opp i tiden. Ingen har gjort meg mere tilfreds og hvordan kunden vil ha det. Kunden er i fokus hele tiden. Selger meg den forsikringen som er påkrevet for å ha en god forsikring. (DEKNING)