Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og forståelig informasjon. God oppfølging mens datter satt korona-fast i Lima. Rask utbetaling av utgifter til hjemreise. Mangelfull hjemmeside/Minside, men god oppfølging på telefon.
Tilbyr en elendig kundeservice og forsikringsagenter som feilinformerer. Ingen hjelp, jeg har fått beskjed av konsulent at jeg burde bruke en annen selskapet. Et selskap gjennomgående preget av rot.
God på prising og vilkår på høyde med resten av markedet. Jeg har hatt 2 skadesaker som er ble prosessert upåklagelig.
Er veldig godt fornøyd med Nemi Forsikring. Har hatt mange selskaper opp i tiden. Ingen har gjort meg mere tilfreds og hvordan kunden vil ha det. Kunden er i fokus hele tiden. Selger meg den forsikringen som er påkrevet for å ha en god forsikring. (DEKNING)
Bare surr og rot med faktura. (Min side) har ikke fungert så lenge jeg har hatt forsikringer der. Ikke folk på kundeservice som tar tlf. Forsøkte å ringe mange ganger over 2 dager uten svar. Tlf svarer det er å de ringer tilbake når det er din tur. Bare rot og tull, velg et annet selskap da servicen er dårlig. Har vel ikke råd til å ansette kundebehandlere da prisene på forsikringer ikke tillater det. Viktigere å selge forsikringer enn å ta vare på de kundene som har forsikringer i Nemi. Du får en fast kundebehandler når du tegner forsikring å alt høres greit ut. Så fort du har tegnet avtale blir kundebehandler og servicen borte. Mulig de har hjemmekontor å driver med andre ting enn å gjøre jobben sin.