Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sendte takstmann 8 dager ette at jeg meldte inn vannintrengelse i kjeller. Brukte 3 måneder på å behandle saken, fikk avslag da det ikke var vann i kjeller når takstmann var på befaring (alså 8 dager etter skaden oppsto) klaget på avgjørelsen men fikk igjen etter 3 måneder samme svaret, klages nå inn til finanstilsynet.
Som kunde forventet jeg og få en rådgiver. Det ble sakt når dem ringte meg. Og nå når jeg er kunde og tar kontakt så får jeg beskjed om at du må ringe kundeservice for og ordne ting. Meget vanskelig å få byttet betalingsdato. Dette bør dem rette opp i. Posetivt er pr år ganske billig årssum.
Dette selskapet har ikke et profesjonelt kundesystem verken for dem selv eller kunden. All kommunikasjon skjer på e-post. Ingen måte å hente dine avtaler. Tvetydig og rotete fremstilling av forsikringene de tilbyr. Krass sarkastisk på person kundebehandling i stedet for å være saklig og direkte. Styr unna!
Et selskap som følger opp etter skade. Hadde skade på vannpumpe etter lynndeslag. Utbetalingen kom etter få dager.
Bra og seriøs gjennomgang av mine behov. Superflink kunderådgiver. Prisene har beveget seg stille og rolig oppover de siste årene.
Er fornøyd og har fått god behandling de gangene jeg har tatt kontakt med dem.
Selv om jeg har betalt alle fakturaene og har mitt på det knusktørre, blir jeg likevel kontaktet via e.mail og SMS med beskjeder om at jeg ikke har gjort opp for meg, og nå truer de med å si opp hele avtalen. Når jeg så forsøker å kontakte dem, er det ingen å få fatt i. Ikke svarer de på e-mailer og Ikke får man fatt i dem på telefon heller. Hvis det er slik det liksom skal være, så har jeg tatt meg friheten til å si opp før de får rukket å gjøre det. Det virker rett og slett som de ikke vil ha kunder eller kanskje det ligger andre motiver bak - ikke vet jeg!